Spowolnienie podczas grania


(Milten20) #1

Mam taki problem, że gry które wcześniej działały płynnie teraz stały sie wręcz niegrywalne (z 40 fps na 7-15). Avast, Malwarebytes i Hitman nic nie wykryły. Nie ma artefaktów, zwieszeń albo resetow (podejrzewałem karte graficzną.).

 

Tutaj skany z FRS:

 

FRS.txt: http://wklej.org/id/1755617/

Shortcut.txt: http://wklej.org/id/1755619/

Additional:txt: http://wklej.org/id/1755620/


(Acorus) #2

Otwórz notatnik systemowy i wklej:

Task: {0AC136E3-BD41-4069-A0FD-B4C16A6CC28D} - System32\Tasks\{C7689251-83A1-4A34-9147-074913CE8C1E} = Iexplore.exe http://www.skype.com/go/downloading?source=lightinstalleramp;ver=5.3.0.120.259amp;LastError=404
Task: {E382E674-CB3A-4F79-AC1A-4AB78FC75D9A} - System32\Tasks\{0430C09F-DBB0-4B35-A157-8F5434F554A0} = Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.9.60.106/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
BootExecute: autocheck autochk *
SearchScopes: HKU\.DEFAULT - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\.DEFAULT - {483830EE-A4CD-4b71-B0A3-3D82E62A6909} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
BHO: No Name - {3C6301ED-0F78-4AF2-8150-D9C052361A8E} - No File
BHO: No Name - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - No File
BHO: No Name - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - No File
BHO: No Name - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - No File
BHO: No Name - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {3C6301ED-0F78-4AF2-8150-D9C052361A8E} - No File
DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_17-windows-i586.cab
DPF: {CAFEEFAC-0016-0000-0017-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_17-windows-i586.cab
DPF: {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_17-windows-i586.cab
S2 FoxitCloudUpdateService; C:\Program Files\Foxit Software\Foxit Reader\Foxit Cloud\FCUpdateService.exe [X]
S4 blbdrive; \SystemRoot\system32\drivers\blbdrive.sys [X]
S3 EagleXNt; \\C:\Windows\system32\drivers\EagleXNt.sys [X]
2015-07-02 10:09 - 2014-10-01 22:54 - 00000000 ____ D C:\AdwCleaner
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.


(Milten20) #3

Tak zrobiłem, niestety nie ma zadnych efektów. Coraz bardziej podejrzewam jakiś problem sprzętowy (komputer jest dość wiekowy).

 

Fixlog: http://wklej.org/id/1755696/

FRS.txt po fixie: http://wklej.org/id/1755697/