Spowolniona praca komputera

Witam,

Otóż od pewnego czasu mam dość duże problemy z komputerem. Jego praca jest cały czas spowolniona. Po uruchomieniu w normalnym trybie - nic nie da się zrobić. Po uruchomieniu w trybie awaryjnym jest trochę lepiej (“ale niewiele lepiej” :wink: )

W trybie awaryjnym udało mi się uruchomić OTL-a i RSIT’a. Na dole znajdują się logi, bardzo proszę o ich sprawdzenie.

Pozdrawiam,

max541

LOGI:

OTL: Extras.Txt; OTL.Txt

RSIT: info.txt; log.txt

masz zainfekowany komp prawdopodobnie Win32.ExpDwnldr,wyczyść task w windowsie ze wszystkiego,zainstaluj a squared free i uruchom gruntowny skan,możesz to robić w trybie awaryjnym z obsługą sieci

Dodane 17.06.2010 (Cz) 22:41

http://www.exterminate-it.com/malpedia/ … .ExpDwnldr - jak nie rozumiesz angielskiego wklej tamtą stronkę na tłumacza google

Dodane 17.06.2010 (Cz) 22:46

zainstaluj odkurzacz i jego dodatkowe moduły przeprowadź nim czyszczenie rejestru ,w sumie około 0 skanów musisz nim wykonać - lepszy od cc cleaner - http://www.dobreprogramy.pl/Odkurzacz,P … 12322.html

Dodane 17.06.2010 (Cz) 22:55

wyzbądź się Jdownloder

Witaj mylastdream ,

Widzę, że nieźle jest ten komp “zasyfiony”, chociaż dobrze, że to nie mój. Dzięki za pomoc, ale odpowiedzieć czy coś się udało to będę mógł dopiero jutro, kiedy będę miał dostęp do tego kompa.

Czyli w skrócie (to co mam zrobić):

  1. Pełny skan “a squared free” i usunięcie tego co znajdzie.

  2. Odpalenie tego programu: ze strony, którą mi podałeś

  3. Zainstalować CCleaner albo odkurzacz i przeprowadzić czyszczenie rejestru.

Pozdrawiam,

max541

radzę odkurzacz ale i tak tam jeszcze pewnie masę zostanie do zrobienia,podaj potem logi jak wszystko porobisz

W białe dolne okno Custom Scans/Fixes w OTL wklej:

Run Fix i zatwierdź restart.

Potem log z usuwania (raport, który wyskoczy po usuwaniu OTL-em) oraz nowy log robiony opcją Run Scan.

Zrobione.

Log z usuwania: ZOBACZ

Nowy log po skanowaniu: ZOBACZ

Przepraszam, że tak długo to trwało.

Teraz już działa lepiej ten komputer. Ale jest problem z instalacją jakiego PhotoGallery, a potem jest błąd z Microsoft .NET Framework, a mianowicie taki: ZOBACZ

Pozdrawiam,

max541

Infekcja jest dalej, ale inna.

Kolejny skrypt do wklejenia w OTL:

Run Fix i zatwierdź restart.

Potem log z usuwania (raport, który wyskoczy po usuwaniu OTL-em) oraz nowy log robiony opcją Run Scan.

Przepraszam, że tak długo to trwało, ale logi już są poniżej.

Logi: 07092010_161212 - log po usuwaniu

Normalnego loga nie mogę zrobić bo wyskakuje błąd: “List index out of bounds (0)”.

Pozdrawiam,

max541

EDIT:

Zrobiłem szybki skan: http://wklej.org/id/362423/

Infekcja nie daje za wygraną, wręcz przeciwnie - bardziej się rozprzestrzenia.

Zastosuj Combofix.

Przed uruchomieniem odinstaluj wszelkie programy tworzące wirtualne napędy (Daemon Tools, Alcohol itp.) oraz usuń sterownik SPTD narzędziem SPTDInst z opcji Uninstall (jeśli będzie zszarzałe, to OK).

Podczas pobierania i skanowania Combofixem należy wyłączyć wszelkie antywirusy i firewalle.

Pokaż log.

Zrobione

Log z Combofixa: http://wklej.org/id/362479/

Sporo tu tego jest i do tego rozsiane po całym systemie.

Otwórz Notatnik i wklej do niego:

Plik zapisz pod nazwą CFScript , najlepiej w tym samym folderze co Combofix.exe

Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę Combofix.exe

Powinno się rozpocząć usuwanie.

_ Potem dajesz log z usuwania Combofix. _

Gotowe.

Log: http://wklej.org/id/362502/

Pobierz czystą kopię pliku ndis.sys w wersji dla XP SP2: http://www.speedyshare.com/files/23316425/ndis.zip

Plik rozpakuj bezpośrednio na dysk C:\

Otwórz Notatnik i wklej do niego:

Plik zapisz pod nazwą CFScript , najlepiej w tym samym folderze co Combofix.exe

Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę Combofix.exe

Powinno się rozpocząć usuwanie.

_ Potem dajesz log z usuwania Combofix. _

Coś nie chce się pobrać. Znaczy, przy rozpakowywaniu jest odmowa dostępu.

Spróbuj to wykonać w trybie awaryjnym.

http://technet.microsoft.com/pl-pl/libr … 10%29.aspx

Polecam najprostszy dokładny format i instalacja na nowo systemu zawsze pomaga.

Też się nie da. Wyślij mi ten plik nie zapakowany, proszę.

Dodane 20.07.2010 (Wt) 16:20

Znowu mam problem z tym komputerem. Bardzo proszę o sprawdzenie logów itd.

Log z Combofixa: http://wklej.org/id/366792/

Pozdrawiam,

max541