Spowolniona praca komputera


(Bukrain1) #1

Witam!

Od jakiegoś czasu komputer zaczął dziwnie zwalniać więc zeskanowałem go avira i malwarebytes, które znalazły kilka wirusów. Oczywiście je usunąłem ale nie jestem pewien czy zniknęły bo komputer nadal czasami zwalnia, dlatego chciałbym prosić aby ktoś rzucił okiem na raport OTL.

 

http://www.wklej.org/id/1328748/ OTL

 

http://www.wklej.org/id/1328761/ Extras

 


(Acorus) #2

Odinstaluj Ask Toolbar,DAEMON Tools Toolbar,Ask Toolbar Updater.Użyj AdwCleaner http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ z funkcji Skan(Szukaj) a następnie Clean(usuń) (w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).

Pokaż nowy OTL.txt


(Bukrain1) #3

Zrobione. Oto raport z OTL:

http://www.wklej.org/id/1328843/


(Acorus) #4

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

:OTL
IE - HKLM\..\SearchScopes\{73E0BBDC-49DB-41b7-AE6B-52BEA590DDED}: "URL" = http://startsear.ch/?aff=1src=spcf=58c5b8f9-3489-11e1-b555-0024211eaa99q={searchTerms}
IE - HKCU\..\URLSearchHook: {f999a48b-1950-4d81-9971-79018f807b4b} - No CLSID value found
IE - HKCU\..\SearchScopes\{1FC9381F-BCE7-48AB-BEB0-123C74DFD9F9}: "URL" = http://websearch.ask.com/redirect?client=ietb=AVR-4o=APN10267src=kwq={searchTerms}locale=en_USapn_ptnrs=^AGYapn_dtid=^YYYYYY^YY^PLapn_uid=7a223b55-6dfa-4c6a-b468-1d5ec8cc6e67apn_sauid=F6994BE3-62A5-4C50-8E2B-E97F3EB317DF
IE - HKCU\..\SearchScopes\{73E0BBDC-49DB-41b7-AE6B-52BEA590DDED}: "URL" = http://startsear.ch/?aff=1src=spcf=58c5b8f9-3489-11e1-b555-0024211eaa99q={searchTerms}
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.defaultengine: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Ask.com"
O4 - HKCU..\Run: [Akamai NetSession Interface] C:\Users\User\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe File not found
[2013-05-25 07:03:45 | 000,000,000 | -HSD | M] -- C:\Users\User\AppData\Roaming\wyUpdate AU

:Commands
[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt.Po restarcie uruchom OTL i użyj opcji Sprzątanie.


(Bukrain1) #5

Zrobione. Wielkie dzięki . Myślę, że temat można spokojnie zamknąć.