Witam.
Od ok. 2 dni internet strasznie “muli” i mam wysokie pingi w grach, dlatego proszę o sprawdzenie logów:
SREng: http://wklej.to/ukOi
OTL: http://wklej.to/4Yzi
Z góry dziękuję.
Witam.
Od ok. 2 dni internet strasznie “muli” i mam wysokie pingi w grach, dlatego proszę o sprawdzenie logów:
SREng: http://wklej.to/ukOi
OTL: http://wklej.to/4Yzi
Z góry dziękuję.
Próbowałeś choć chwilę z odinstalowanym Avastem?
nie, ale co to ma do rzeczy? avasta mam od kilku miesięcy i nic podobnego nie miało miejsca. Czy naprawdę odinstalowanie avasta może coś zmienić?
Czasem może przytrafić się rozsypująca program poprawka-aktualizacja. Bywa.
Nie chce mi się patrzeć w logi. Masz jeszcze jakiegoś firewalla zainstalowanego?
Dziwnym trafem u niego by tylko aktualizacja robiąl zamieszanie
Uruchom OTL i w oknie Custom Scans/Fixes wklej to:
Kliknij w Run Fix. Zatwierdź restart komputera.
Następnie uruchom OTL ponownie, w OTL kliknij na przycisk CleanUp
Wykonaj pełny skan Dr. Web CureIt
Daj log z System Repair Engineer
Smart Scan -> klikasz Scan.
Po skanie klikasz w okienku Save Reports i wklejasz zawartość powstałego logu.
log czyszczenia OTL : http://wklej.to/2jLu
przy drugim restarcie (przy użyciu cleanup) zobaczyłem BSOD (IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL) czym może być to spowodowane?
log z SREng jest w pierwszym poście, ale dla pewności zrobiłem kolejny log: http://wklej.to/UMd9
skan Dr. Web CureIt w toku, a co do pytania fanboja, to nie, nie mam żadnej zapory zainstalowanej
Uruchom System Repair Engineer zakładka System Repair >> Browser Add-ons >> odszukaj i usuń
w.w. wpisy usunięte, Dr. Web znalazł tylko “prawdopodobny DLOADER” w plikach CoD: MW2 (fałszywy alarm),
a internet dalej się wlecze (łącze 1mb neo):
Jeżeli się to będzie powtarzało przez 2 dni zadzwoń do TP.
Ech… wygląda na to, że to faktycznie ich wina - na gołym XP są podobne problemy, więc będę musiał walczyć z TP.
Dziękuję za pomoc, temat do zamknięcia.