Sprawdźcie czy mam dobry komputer

Mam prośbę.

Sprawdźcie czy mam dobry komputer. Nie znam się na częściach komputerowych. Ale mam parametry komputera.

Płyta główna: Abit AN7-SL (Dual Channel, DDR , FireWire, Lan, Sound)

Procesor: Athlon Xp 1800+

Wentylator: Pentagram Freezone AlCu80

Pamięc: Elixir 256MB (400)

Twardy dysk: 40GB

Karta graficzna: Ati Radeon 128MB DDR

Nagrywarka: DVD dwusystemowa Liteon

Będę wdzięczny za każdą odpowiedz.

Napiszcie co sądzicie o tej konfiguracji.

Jestem w tych sprawach ciemny :wink:

Dzięki

zależy to od tego do czego ma służyć w/w maszyna 8)

Do filmów i gier. :slight_smile: Komputer jest dziewczyny. Wiec ona nie jest wymagająca :slight_smile:

niezły komputer, do jakiegoś rodzaju pracy wystarczajacy , natomiast jeśli jesteś “maniakiem” gier to procesor i dysk większy by sie przydał , ale i tak po jakimś czasie będziesz musiał jakaś cześć dokupić z jakiś powodów :slight_smile:

Dokładnie do czego ma to słuzyć, w dużo gier pograsz ale w najnowsze raczej nie. Ja bym sobie dołożył do wiekszego twardego, jak na dzisiaj to za mało biorąc pod uwage ze gry zajmuja juz do 5 GB

A jak wsadzę Bartona 2500+ i go podkręcę to będzie niezły?? Mam dobrą płytę główną?

tak masz dobra płyte, podkręcenie napewno ci się przyda, wszystko będzie gładko chodzić , no a przecież to jest ważne , hehe :slight_smile:

jak miał możliwość to dorzuć jeszcze 256 MB ramu 8)

Komputer w miarę dobry.

Jak byś chciał cos ulepszać, to dokup RAM, dysk. :slight_smile:

Wymieniłbym na:

Dysk 60GB

512 MB Ram

Athlon Xp 2000+

=

coś około 400 zł. będziesz msusiał dołożyć.

różnice pienieżne między dyskiem 60 gb a 80 gb wynosza około 2.34 zł na gb wiec lepiej dołożyć , wg. mnie :smiley:

Jeżeli jesteś początkującym “komputerowcem” :lol:, to komputer masz w zupełności dobry.

Gdybym ja miał teraz komputer o takich parametrach, które podałeś, robiłbym wszystko w 3 razy wolniejszym tempie :P.