wtk1337
(Wtk1337)
28 Styczeń 2007 20:28
#1
Proszę o sprawdzenie loga, ostatnio strasznie muli mi neta i mam wysokie pingi, chociaz wczesniej wszystko bylo ok:
HiJackThis:
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 21:25:01, on 2007-01-28 Platform: Windows XP Dodatek SP. 1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE C:\Program Files\Winamp\winampa.exe C:\Program Files\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe D:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe D:\Gadu-Gadu\gg.exe C:\Program Files\D-Link AirPlus\AirPlus.exe C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe C:\Documents and Settings\shaakal\Pulpit\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza O2 - BHO: XTTBPos00 - {055FD26D-3A88-4e15-963D-DC8493744B1D} - D:\Program Files\ICQToolbar\toolbaru.dll O2 - BHO: BitComet ClickCapture - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO.dll O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll O3 - Toolbar: ICQ Toolbar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - D:\Program Files\ICQToolbar\toolbaru.dll O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx O4 - HKLM…\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup O4 - HKLM…\Run: [nwiz] nwiz.exe /install O4 - HKLM…\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit O4 - HKLM…\Run: [WinampAgent] C:\Program Files\Winamp\winampa.exe O4 - HKLM…\Run: [sunJavaUpdateSched] “C:\Program Files\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe” O4 - HKLM…\Run: [iCQ Lite] “D:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe” -minimize O4 - HKCU…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe O4 - HKCU…\Run: [Gadu-Gadu] “D:\Gadu-Gadu\gg.exe” /tray O4 - HKCU…\Run: [skype] “C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe” /nosplash /minimized O4 - Global Startup: D-Link AirPlus.lnk = ? O4 - Global Startup: hamachi.lnk = C:\Program Files\Hamachi\hamachi.exe O8 - Extra context menu item: Download all links using BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddAllLink.htm O8 - Extra context menu item: Download all videos using BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddVideo.htm O8 - Extra context menu item: Download link using &BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddLink.htm O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_10\bin\npjpi150_10.dll O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_10\bin\npjpi150_10.dll O9 - Extra button: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - D:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - D:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
Z góry dzięki i pozdrawiam.
adam9870
(adam9870)
28 Styczeń 2007 20:38
#2
Log ogólnie czysty.
Możesz kosmetycznie ciachnąć.
Czy Ty nie masz zainstalowanego żadnego programu zabezpieczającego typu antyvirus? Jeśli rzeczywiście tak jest to koniecznie jakiegoś zainstaluj. Pomocny w wyborze odpowiedniego oprogramowania tego typu pomocy może być Ci ten temat:
http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=60116
Może to tylko jakieś przejściowe problemy, w wyniku których masz takie problemy? Proponuję poczekać kilka dni, a jeśli problem nie ustąpi - skontaktować się z prowiderem.
Proponuję zainstalować dodatek Service Pack 2. Poprawia on bezpieczeństwo w systemie etc. Więcej na jego temat możesz znaleźć tutaj:
http://xp.net.pl/art/xpsp2.html
http://xp.net.pl/art/windowsxp_sp2.html