Sprawdzenie loga

Witam! Od pewnego czasu szwankuje mi komputer. Zrobiłem skana w HiJacku, ale niczego tam nie było, a na logach z combofixa to raczej się nie znam. Więc jeżeli mógłby mi kos spr. loga to bede wdzięczny. http://www.wklej.org/id/21737/

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post.

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

W tym celu proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie prośby będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Opisz dokładniej problem

W logu nic nie widzę

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!