Sprawdzenie loga

(Mj58) #1

Prosze o sprawdzenie loga i powiedzieć co dalej .

Komp jest mi niezbędny w pracy .

Z góruy dziekuję

(Gblade) #2

skasuj hijackiem

a o co chodzi ? jakiś problem jest ?

(Mj58) #3

komputer wyrzuca błąd 1073741919 i wyłacza sie w różnym czasie raz po 15 min innym razem po 1 godz Skanowałem różnymi programami online tez

(Gblade) #4

możesz to bardziej opisać ? treść itp. ? Od jakiego konkretnego momentu się to zaczęło, instalacja softu itp. ?

wklej loga z silent runners

(Mj58) #5

zaczeło sie od zainstalowania modemu Globtrotter 3g do internetu

Złączono Posta : 01.08.2006 (Wto) 13:49

Jestem w tym temacie zielony Jeżeli to możliwe to proszę opisywać krok po kroku

(Gblade) #6

Nadal nie wiem nic o błędzie, kod 1073741919 nic mi nie mówi.

Spróbuj przeinstalować stery od modemu . I w ogóle on działa ?

(Mj58) #7

od 3 godzin nic się nie dzieje i nie wyrzuca błędu , więc nie mogę go spisać w całości.Wcześniej zapisałem tylko numer .Wczasie kiedy wyrzucał błąd najpierw komputer zwalniał,po kilkunastu minutach modem przestawał działać i wyrzucało komunikat że zostanie zamknięty system za 60 sek i ten numer który podałem .Pisało coś jeszcze o powłoce LSS przy restarcie .Po cofnięciu zegara pracował jeszcze ok 2 godz.ale coraz wolniej aż stawał.Jeżeli to nie pomoże w ustaleniu przyczyny to poczekam na błąd.

(Gblade) #8

Jeżeli wystąpi to może bardzo się przydać (treść),

Jak już widać jest to wina modemu, prawdopodobnie sterowników od niego.

(Mj58) #9

Witam

Po kilku dniach spokoju pokazał mi sie bład "Trwa zamykanie systemu .....Zamknięcie zostało zainicjowane przez ZARZąDZANIE NT\SYSTEM Wiadomośc :System Widows musi być uruchomiony ponownie,ponieważ usługa Zdalne wywoływanie procedur (RPC) została nioczekiwanie przerwana.

Używam serwer 2003 enterprice

(Kuz5) #10

Uwaga: Jak wklejasz loga to obejmuj go znacznikiem (tagiem) CODE lub QUOTE

Proponuje poczytać TEN temat i zobacz jaka jest prośba do userów wklejających loga