Sprawdzenie loga

Prosze o sprawdzenie loga i powiedzieć co dalej .

Komp jest mi niezbędny w pracy .

Z góruy dziekuję

skasuj hijackiem

a o co chodzi ? jakiś problem jest ?

komputer wyrzuca błąd 1073741919 i wyłacza sie w różnym czasie raz po 15 min innym razem po 1 godz Skanowałem różnymi programami online tez

możesz to bardziej opisać ? treść itp. ? Od jakiego konkretnego momentu się to zaczęło, instalacja softu itp. ?

wklej loga z silent runners

zaczeło sie od zainstalowania modemu Globtrotter 3g do internetu

Złączono Posta : 01.08.2006 (Wto) 13:49

Jestem w tym temacie zielony Jeżeli to możliwe to proszę opisywać krok po kroku

Nadal nie wiem nic o błędzie, kod 1073741919 nic mi nie mówi.

Spróbuj przeinstalować stery od modemu . I w ogóle on działa ?

od 3 godzin nic się nie dzieje i nie wyrzuca błędu , więc nie mogę go spisać w całości.Wcześniej zapisałem tylko numer .Wczasie kiedy wyrzucał błąd najpierw komputer zwalniał,po kilkunastu minutach modem przestawał działać i wyrzucało komunikat że zostanie zamknięty system za 60 sek i ten numer który podałem .Pisało coś jeszcze o powłoce LSS przy restarcie .Po cofnięciu zegara pracował jeszcze ok 2 godz.ale coraz wolniej aż stawał.Jeżeli to nie pomoże w ustaleniu przyczyny to poczekam na błąd.

Jeżeli wystąpi to może bardzo się przydać (treść),

Jak już widać jest to wina modemu, prawdopodobnie sterowników od niego.

Witam

Po kilku dniach spokoju pokazał mi sie bład "Trwa zamykanie systemu …Zamknięcie zostało zainicjowane przez ZARZąDZANIE NT\SYSTEM Wiadomośc :System Widows musi być uruchomiony ponownie,ponieważ usługa Zdalne wywoływanie procedur (RPC) została nioczekiwanie przerwana.

Używam serwer 2003 enterprice

Uwaga: Jak wklejasz loga to obejmuj go znacznikiem (tagiem) CODE lub QUOTE

Proponuje poczytać TEN temat i zobacz jaka jest prośba do userów wklejających loga