Sprawdzenie logow - problem z C:\dir\install\server.exe


(Kamtek) #1

http://wklej.org/id/609265/ OTL

http://wklej.org/id/609266/ Extras


(Agatonster) #2

kamtek ,

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł na konkretny, mówiący o problemie, w poście dokładnie opisać problem. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.


(Acorus) #3

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt .Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.


(Kamtek) #4

http://wklej.org/id/609639/ log po restarcie

http://wklej.org/id/609651/ OTL

http://wklej.org/id/609652/Extras


(Acorus) #5

W OTL użyj opcji Sprzątanie.Wyłącz i włącz przywracanie systemu.

http://www.searchengines.pl/Czyszczenie ... 41981.html

Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte ... 13117.html

Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY WIRUSÓW