Spysheriff

Mam problem…moja dziewczyna korzystała z kompa i w penym momencie zlapala okolo 100 trojanów. Oczywiście twierdzi, że nigdzie nie wchodziła i nic nie klikała tylko…"samo się zrobiło ", , ale niewazne…Usunalem prawie wszystko przez ad-aware i mks- vir…został mi spysheriif ( tak mysle) …na listwie mam komunikat o tym ze komputer mam zainfekowany i ze musze kliknac aby problem rozwiazac… ( YOUR COMPUTER IS INFECTED)…niestety nie za bardzo sie na tym znam…znalazlem troche w sieci ale potrzebuje pomocy…oto log

Złączono Posta : 21.12.2005 (Sro) 23:31

ewar walnij jeszcze 10 takich samych tematów,dostaniesz 10 odpowiedzi :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

za to co masz na listwie odpowiada>>>

znajdz go w systemie i wywal.Znajdziesz przez “wyszukaj”,powinien siedziec w program files albo gdzies tam :smiley:

ps

masz pirackiego windowsa chłopie 8)

jak pisałem jestem laikiem…wiec usnąłbym nawet jakiś kluczowy plik jeśli byś mi to zasugerował…dzieki za zainteresowanie…a tego pliku nie moge usunać,

Złączono Posta : 21.12.2005 (Sro) 23:58

wyskakuje mi odmowa dostepu

Aaaa,nie poczytałes tematów na forum.Musisz usunąc w tzw.trybie awaryjnym >>>>Znasz ???Wiesz jak sie tam wbić???

I szalej ,usun dziadowski plik a komunikatu juz nie uswiadczysz

ok…przebrnąłem przez tryb awaryjny…wykasowałem ten plik…kółeczko z informacja szlak trafił…niestety w międzyczasie pojawiła sie niebieska tapeta z czrna ramka i czerwonym napisem SPYWARE INFECTION…jak tego holersta mam sie pozbyc??..dzieki za góry za pomoc…ponizej obecny log

Złączono Posta : 22.12.2005 (Czw) 0:27

Usuń: (wszystko oczywiście robisz w trybie awaryjnym z wyłączonym przywracaniem systemu)

Pliki na czerwono usuń programem Pocket Killbox czyli odpalasz Killboxa zaznacz opcję Delete on Reboot następnie w polu Full Path of File to Delete wklej ścieżke:

C:** winstall.exe**

następnie program będzie pytał o restart (oczywiście zgadzasz sie)

I to samo robisz z ścieżka:

C:\WINDOWS\system32** msupdate32.dll**