asder
(Worker23)
5 Październik 2009 13:02
#1
Witam,
Od rana walcze z trojanem o w/w nazwie na dwóch PC. Póki co walka z wiatrakami
Właśnie zeskanowałem go ComboFix’em i tak otrzymałem log na PC1:
http://www.wklej.org/id/166120/
Z góry dziękuję za dalsze wskazówki, bo już brakuje mi sił
Pozdrawiam
– Dodane 05.10.2009 (Pn) 15:05 –
Skan Combofix’a z drugiego (PC2):
http://www.wklej.org/id/166122/
jessica
(jessica)
5 Październik 2009 13:58
#2
Oba logi czyste. Przynajmniej teoretycznie, bo wyglada na to, że masz System 64 bit na obu komputerach, więc niektórych plików ComboFix nie jest w stanie zobaczyć.
Usuń ręcznie folder C:* * Qoobox**.
Usuń kopie szkodników z folderu “System Volume Information” poprzez chwilowe wyłączenie “Przywracania Systemu”:
>START>Panel Sterowania>System>Przywracanie Systemu>>zaznacz w okienku przy “Wyłącz przywracanie na wszystkich dyskach”>Zastosuj>OK. (W czasie tego chwilowego wyłączenia te kopie usuną się samoczynnie, więc nie ma potrzeby zaglądania do folderu.) Potem możesz powrócić do poprzedniego ustawienia (czyli usunąć zaznaczenie z okienka).
3)Zapoznaj się z tym tematem w sprawie infekcji “pendrivowej”, (którą miałeś) >http://helpc.eu/usuwanie-infekcji-pendrive-t34.html
Możesz, ewentualnie, dać jeszcze log z OTL
jessi
asder
(Worker23)
5 Październik 2009 14:28
#3
Fajnie, dziękuję.
Zauważyłem równiez że system chyba czysty.
Przeleciałem go nodem 4.0 oraz Malwarebyte i jest OK.
Co do pendrive’a to wieczorem się nim zajmę.
Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam