Srodowisko Java?

Nie moge weść na czaterię,mam ściągnąć najnowszą wersję środowiska Java postępuję według wskazówek ale i tak mi nc nie wychodzi ,a tak wogóle to nie wiem jak mam się tutaj zachować bo jestem początkująca i nie chciałabym wyjść na jak mówią w porzkadle na " blądynkę " :oops:

Witam nowego Użytkownika na Forum.

Potrzeba Javy. Najlepiej firmy Sun.

Pobierzesz ją z tego linka:

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=485&t=40

Na początku przebywania na Forum proponuję przeczytać Regulamin oraz FAQ czyli Najczęściej Zadawane Pytania.

Pozdrawiam.

Witam boczi ale mam taki natłok informacjii że nie wszystko koduję w mojej łepetynie ,czytałam ragulamin , ale mam pamięć dobrą lecz krótką :frowning: więc mogę nie raz pytać o to samo :x ale postaram się być bardziej uważnym użytkownkiem :wink: no jak też mówią praktyka czyni mistrza ,więc jeśli będę częstym gościem sądzę że wiele dobrego się tu nauczę ,dzięki :slight_smile:

Złączono Posta : 07.07.2005 (Czw) 23:03

no i następny problem mi wyskoczył weszlam na linka którego mi podałeś i chciałam ściągnąć i w tym momencie komp mi się wyłączył,choć ostatnio mi się to zdarzało i nie wiem jaka może być tego przyczyna ? :frowning:

Przyczyn może być wiele… :slight_smile:

Począwszy od problemów z oprogramowaniem - czyli np. wirusy, szkodniki.

Bardziej prawdopodobnym byłby problem sprzętowy, np. z zasilaczem.

Jeśli problem będzie się powtarzał, myślę, że trzeba będzie poprosić jakiegoś Twojego znajomego bardziej zorientowanego w temacie, by dokonał analizy sprzętu.

No i jeszcze jedno - czy wyłącza się “tak, ot” czy z jakimś komunikatem?

Mam nadzieję, że Java już działa.

właśnie nie zdąrzylam jej ściągnąć bo wtedy mnie wywaliło ,wyłącza się " tak ,ot " potem jest komunikat że komputer po poważnym błędzie , nie pamiętam dokładnie a w moim pojęciu wygląda to tak jakbym go zresetowała ,i czy chcę to przsłać do mikrosoftu

:frowning:

pozdrawiam ,babet