Stan wstrzymania a programy p2p


(system) #1

Mam małą zagwostkę dla was :-D. Czy podczas stanu wstrzymania program p&p przerwie pobieranie :?: Bo chciałbym "zostawić" komputer na noc i zastanawiam się czy plik pobierałby mi się właśnie na stanie wstrzymania :?


(D3ath Pl) #2

powinien... ale nie jestem pewien :slight_smile:


(lazikar) #3

Nie. Nie pobierał by się. :smiley:


(boczi) #4

Nie, raczej nie, kiedyś próbwałem to zrobić, lecz nie wyszło. :?


(system) #5

Sorry d3ath, ale bardziej "wierze" lazikarowi , ponieważ jest to człowiek z dużym doświadczeniem i wiedzą :-D.

Masz jeszcze jedno trochę banalne pytanko:

:arrow: Czy jak zostawie komp aby ściągał na noc, czy on dużo prądu będzie pobierał :?: Nie chcę mieć po prostu potem ekstremalnych rachunków za energie :? To raz a dwa:

:arrow: Czy komp mi się nie przegrzeje :?:


(:: MARIO ::) #6

najlepiej dla testu zacznij coś zasysać, idz se zrobić kolacje, a komp niech w tym czasie pracuje na stanie wstrzymania psychicznego :smiley: i jak wrócisz to zobacz efekt :wink:

wiekszośc aplikacji jest wyzamykana w czaie spoczynku, działają tylko pliki systemowe, które trzymają windows w pogotowiu :wink:


(D3ath Pl) #7

heh.. zalezy jaki zasilacz... ja mam ustawione na ok. 230 watt i zostawiam b. czesto na noc, a rachunki normalne :wink:


(lazikar) #8

Odlicz monitor który wyłączysz. A i tak będzie sporo pobierał. :smiley:


(:: MARIO ::) #9

zasilacz żre tyle samo, ja mam kompa odpalonego 18/24h i wyskoich rachunków niemam :), przeliczając to moze z 20zł wychodzi, albo i mniej za prąd naciąhgnięty przez kompa :slight_smile:


(system) #10

Czyli mogę spokojnie pobierać :-D.

Dzięki za info.


(D3ath Pl) #11

no ja mam mniej wiecej tyle samo (a pewnie identycznie) naliczane i nigdy sie mario nie skarzyl na wysokie rachunki za prad :smiley:


(:: MARIO ::) #12

niepowinien :slight_smile: zalezy jakie masz chłodzonko, no chyba ze zamierzasz haratać procem nonstop w 100% to temperaturki mogą, ale nie musza wzrosnąc, pozatym w nocy masz chłodniejsze powietrze, ja korzystając z kompa zauwazylem spadek tempertaur w godzinach wieczornych o jakieś 2-3*C :slight_smile:


(system) #13

Wydaje mi się, że chłodzonko jest w porządku. Myślę tak, ponieważ zazwyczaj jak pracuje na kompie to użycie proceseroa wacha się między 2 a 4 %


(lazikar) #14

No to zależy co się robi. Spraw sobie programik do monitorowania temperatury i będziesz wiedział jaką masz temperaturę. :smiley:


(system) #15

Możesz zapodać jakąś nazwę :?:


(:: MARIO ::) #16

Najlepiej niech napisze jakie posiada cfg (cpu,mobo) oraz systemik chłodzonka :slight_smile: wentylki i inne duperelki :smiley:

progamiki do monitorowania emp. MBM i speedFan, CpuCool

marnie marnie :stuck_out_tongue:


(GP1600) #17

Gdzieś czytałem, ale nie pamiętam gdzie, że tydzień pracy kompa z monitorem równa się 1 miesiąc pracy kompa bez włączonego monitora. Jaki z tego wniosek - monitor pobiera najwięcej prądu. :slight_smile: (chodzi oczywiście o Monitor CRT)


(lazikar) #18

Aida 32; Speed Fan :smiley:


(system) #19

A tak trochę z innej beczki. Załóżmy, że juz ściągam od jakiejś tam osoby pewien plik. Jak ona wyłączy komputer w środku nocy gdy ja będe spał to co wtedy :?: Czy plik przestanie się pobierać :?: :?


(Ks Kamilp Nr 8) #20

Dokladnie tak.