Proszę z góry o pomoc, więc od razu przejdę do rzeczy.
*Gdy włączam Steam, dochodzi do błędu.
" Proces nie może uzyskać dostępu, ponieważ jest używany przez inny proces " " Failed to Open Existing Win32k Error 32"
A teraz:
*Nie mam żadnego procesu związanego ze Steam.
*Wszelkie Aplikację (dla pewności) po zamykałem.
*Również przy włączaniu komputera, dochodzi do Pobierania aktualizacji Steam, kiedy to następuje, to przy 26% Wyskakuje ten sam błąd.
* Tylko na moim komputerze nie działa Steam. Na pozostałych tak.
A więc:
-Wiem że to nie ma nic wspólnego z Aktualizacja.
Nie ma żadnych procesów.
Brakuje czegoś w moim komputerze. Bo na pozostałych Steam śmiga, jak i moje konto.
Win 32k, to od Grafiki ?
O co proszę ?
Proszę was Ludziska, o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Wiem że mi pomożecie. I proszę nie pisać komentarzy typu " Google.pl " " No, wiesz co to Youtube" albo takich " No temat już był, poszukaj" Jak był, to mi go znajdź…
W menedżerze zadań zakończ proces Steam.exe PPM -> Zamknij drzewo procesów.
Z katalogu Steam (najpewniej C:\Program Files\Steam albo C:\Program Files (x86)\Steam) usuń plik ClientRegistry.blob (albo dla bezpieczeństwa po prostu zmień jego nazwę).
Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.
Nie raz usuwałem go z komputera, i nie raz Aktualizowałem “ClientRegistry”. W menadżerze nie mam takiego procesu, z resztą nie raz szukałem.
Skanowałem Avastem, i nawet Format zrobiłem. Nic z tego.
Ale jeszcze nie robiłem “wyczyszczenie rejstru ccleaner’em”
– Dodane 23.01.2013 (Śr) 18:32 –
Pobrałem program Eusing Free Registry Cleaner, niby naprawił błędy, które znalazł. Ale to i tak nie pomogło. Już chciałem wgrać system na nowo, ale i systemu się nie dało. Ten temat założyłem na innej części forum.