aruk
(Bar Przemas)
25 Sierpień 2011 21:51
#1
Witam. Sprawa wygląda nastepująco:
Schackowali e-mail, który był zweryfikowany na Steam.
Mam login i hasło.
Mam Steam Guard jak to wyłączyć jakby się nie dało zmienić mail’a.
Mam pytanie czy uda mi się zmienić e-mail’a bez CD’key’a(kupiłem na allegro, wiem błąd;/) i jak wyłączyć Steam Guard.
Zulowski
(Zulowski)
26 Sierpień 2011 01:48
#2
Pisz do Steam Support, oni wiedzą najlepiej, bo to w końcu ich usługi.
Mi już kiedyś pomogli.
https://support.steampowered.com/newticket.php
aruk
(Bar Przemas)
26 Sierpień 2011 09:09
#3
Można do nich napisać po polsku czy trzeba po angielsku?
Zulowski
(Zulowski)
27 Sierpień 2011 04:20
#4
Ja pisałem po angielsku, patrząc na szybko w google nie ma polskiego supportu, jak sobie nie radzisz z językiem to myślę, że ktoś (może nawet ja) Ci przetłumaczy tekst maila na tym forum.