Sterownik do karty dźwiękowej

Witam, mam kartę dzwiękowa zintegrowaną z płytą główną i gdy załączam plik dźwiękowy wyskakuje taki bład

Bad direct sound driver. Please install proper drivers or select another device in configuration. Error code: 88780078

Czy mógłby ktoś doradzić jaki sterownik potrzebny do P4B533 - bo jestem kompletnie zielony z tej dziedziny :frowning:

P.S.

jesli ten problem był omawiany to przepraszam, nic podobnego nie mogłem znaleźć

sluze uprzejmie :mrgreen:

http://www.treiber-world.de/treiber-Mainboard–Motherboard-Asus-P4B533-Audio-download-1101233637.html

wybierz swoj system i zassaj 8)

ślicznie dziękuję bardzo mi pomogłeś bo już mam punkt wyjściowy z tym sterownikiem :slight_smile:

Miałbym tylko jeszcze małe pytanko: jak to zinstalować lub gdzie to umieścić? Bo mi sie nie chce zainstalować, a muzyki nadal brak.

Spojżałem jeszcze na panel sterowania do dźwięki i urządzenia audio i tam wszystko wyciszone na 0. Jednak w rzaden sposób nie da się tego podgłosić, bo pisze brak urządzeń audio, kiedy mam zainstalowanego winampa.

Czy byłby jeszcze ktoś tak dobry nakierować mnie na wyjście z problemu?

nie ma w ogóle dźwięku w kompie :roll:

w BIOSie karta włączona :-k

w manadżer urządzeń sobie wejdź i sprawdź jak wygląda sprawa :wink:

W BIOSie za bardzo nie umiem się zorientować, natomiast w menedżerze urządzeń w zakładce “Kontrolery dżwięku, wideo i gier” mam coś takiego:

Kodery-dekodery audio

Kodery-dekodery wideo

Starsze sterowniki wideo

Starsze urządzenia przechwytywania wideo

Urządzenia sterujące mediami

I jeszcze coś takiego jednak sam nie wiem co to jest (to już po za powyższą zakładką:

Kontrolery IDE ATA/ATAPI

i więcej o dźwiękach nic nie ma mowy :frowning:

P.S

A jak bym chciał się bawić w biosie to w jakiej zakładce musze szukać?

Jest jakas ogólna zakładka, czy to nie da sie tak ogólnie powiedzieć?