Sterowniki - Radeon 9200 se

Witam. :-o

Proszę o pomoc w bezpiecznym zainstalowaniu sterowników go mojej karty graficznej (radeon 9200 se (128mb, pixel model 1.4)). Bardzo bym prosił o konkretne i jasne wytłumaczenie jak to zrobić. Teraz mam sterowniki takie jakie sobie sam system wybrał (po jego zmienie), więc to chyba tak nie może być. Sądze że to się odbija na grafice w grach.

Serdecznie proszę też o wskazanie jakiś linków z najlepszymi sterownikami do tej karty.

Jestem w tym zielony więc proszę o wyrozomiałość. Nie chce znowu zmieniać systemu.

HELP ME :? :?

Instalacja sterowników do karty to żaden problem . Możesz je pobrać z oficjalnej strony producenta (http://www.amd.com) Sterowniki tutaj są dla systemu Windows XP Home i Professional Edition .

Radzę również po tym procesie zainstalować Directxa 9.0c na nowo . Na wszelki wypadek .

No dobrze ale nie trzeba przypadkiem odinstalować starych? Tzn tych systemowych? Tylko jak to ukradkiem zrobić żeby sie poten wogóle dało zainstalować nowe. Bo jak monitor zmieni rozdzielczości jak będzie bez sterów to sie może zrobić sajgon.

Czy mogę teraz po ściągnięciu tej paczki ze sterownikami normalnie ją zainstalować? Czy trzeba wcześniej coś zrobić/przygotować?

Ja mam Radeona 9550 i zawsze nainstalowywałem nową wersję sterowników na starszą i nigdy nie miałem problemów .

Zresztą - jeżeli rozdzielczość zmieni się na te kilka chwil po odinstalowaniu starych na 640*480 to coś się stanie ? Wydaje mi się , że nie . Potem instalujesz nowe , ustawiasz swoją “domyślną” rozdzielczość i , ot , cała sprawa .

No ja nie wiem bo kiedyś już tak zrobiłem i zrodzielczość się taka mała zrobiła że nie mogłem nacisnąć np. “dalej” w jakimś oknie podczas instalacji.

Czyli mogę zainstalować nowe na stare? Czekam na potwierdzenie żeby potem nie było że “kompa zepsułem”.

Napiszę tak : U mnie nainstalowanie nowych na stare nie zaszkodziło pracy systemu . Ale jak będzie u ciebie - nie mam pojęcia .