Stery do RADEONA 9200 se

Witam, mam problem ze sterami do karty graficznej iż karta niedaje 100 % możliwości mógł by mi ktoś podać adres z sterami do mej karty (proszę o dokładny link :* )? i opisać i mi krok po kroku proces instalacji :*

https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/ … _38185.exe

technik elektro jak mam pobrać z tej stonki ? O.o

link wygenerowany dynamicznie, tutaj :

http://ati.amd.com/support/drivers/xp/r … 00-xp.html

Dobra sory już mam teraz jak instalować bo jestem laikiem :slight_smile:

tak jak każdy program, 2klik na pobranym pliku…

Dobra spoko ale odinstalować stare ? czy sie podmienią ?

odinstalować stare

Dziękuje ci bardzo i ostatnie pytanko albo 2 :smiley: :smiley: w instalatorze sa 2 opje do wybrania którą wybrać

-Exspres (recommended)

-Custom ?

Dodane 18.02.2009 (Śr) 11:31

aha obok zegarka mam taka ikone z ekranem o nazwie RADEON jestam opcja szybkość odświeżania mam 60 a jest do 200 moge spokojnie na 200 pyknąć ?

Express wystarczy, szybkość odświeżania zależy od posiadanego monitora jaki masz ??

Nie moge zainstalować Control Panel do tych sterów frame Worka zainstalowałem i potem przy instalacji panelu niemógł czegos zainstalować czemu ?

czegoś, coś dokładnie podawaj kody i opisy błędów…użyj drive cleanera do usunięcia pozostałości po sterownikach.

Jak mam użyć tego programu? a poza tym w nim pisze ze mam radka 9250 xDD why ?

Dodane 18.02.2009 (Śr) 12:46

ahh zainstalowałem FRAMEWORKa 1.1 a do tych sterów musi być 2.0 sciagam instaluje i musze wywalic stare SPoko ale jak niema ich nigdzie nawet w dodaj usuń programy

zrób tak, jeszcze raz uruchom instalator sterownia tym razem wybierz opcję CUSTOM, z instalowanych składników odznacz CCC, zainstaluj same sterowniki.

Po co mi bez Panelu stery ? :smiley: jak ją z optymalizuje :smiley:

Dodane 18.02.2009 (Śr) 12:57

Zrobione choć nieczuje zbytnio różńicy w fps :smiley: a oto mi głownie chodziło…a i czemu pokazuje mi że mam radka 9250 ?