olokos
(Olokos)
11 Październik 2014 15:44
#1
Siemanko
Jest taka sytuacja, że korzystam z komputera od jakiegoś czasu bez formata i wszystko było ok…
Do czasu. Zawsze dbałem o regularną defragmentację, czyszczenie komputera Reg Organizerem, CCleanerem i zawsze kupuję subskrypcję antywirusa. Obecnie Bitdefender - nie polecam, strasznie denerwuje jak znajdzie false-positive pliki.
IPSEN
(IPSEN)
11 Październik 2014 15:50
#2
Acorus
(Acorus)
11 Październik 2014 15:50
#3
Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware http://data-cdn.mbamupdates.com/v2/mbam/consumer/data/mbam-setup-2.0.2.1012.exe
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.
Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.
Raporty umieść na http://wklej.org/ i podaj link.
olokos
(Olokos)
11 Październik 2014 15:57
#4
FRST
ADDITION
Jeśli chodzi o wirusy to komputer jest czysty. Niedawno skanowałem właśnie malwarebytes w wersji pro
Zaraz przelecę adwcleanerem jeszcze
Nic się nie zmieniło, a usunął 2/3 elementy tylko.
Najgorzej jest tuż po uruchomieniu. Później jest już lepiej.
olokos
(Olokos)
15 Październik 2014 17:50
#5
Zgodnie z prośbą @IPSEN wrzucam rzut z programu Autoruns. Dzięki za chęć pomocy, bo myślałem, że już nikt się nie wypowie.
http://d-h.st/9zo
Ten hosting jest znacznie lepszy, przynajmniej jeśli posiada się konto developerskie. Wystarczy nacisnąć na szary przycisk download i się od razu ściąga.
Co do sprawności dysku to jestem tego pewien, bo niedawno miałem awarię właśnie jednego dysku i ten jest świeżutki. Ma co najwyżej rok.
S.M.A.R.T nie pokazuje żadnych błędów jak widać.
IPSEN
(IPSEN)
16 Październik 2014 04:59
#6
Dysk jest OK
Uruchom autoruns jako administrator
olokos
(Olokos)
20 Październik 2014 15:23
#7
IPSEN:
Dysk jest OK Uruchom autoruns jako administrator Zakładka-Logon odznacz: Adobe ARM , Internet Explorer File not found, Offline Browsing Pack File not found ,Google Update , Gyazo Zakładka-Services -odznacz: AdobeARMservice , AdobeFlashPlayerUpdateSvc , Bonjour Service , gupdate , gupdatem , LiveUpdateSvc , odserv , ose , PDAgent , PDEngine , SkypeUpdate , Sony PC Companion , WinDefend , Zakładka-Scheduled taks- odznacz wszystko Uruchom ponownie komputer i zobacz jak teraz będzie Bitdefender I Malwarebytes Anti-Malware w wersji PRO, razem działające w tle mogą też spowalniać system
Trochę się poprawiło. Czy dość duża ilość ikon na pulpicie może też być problemem?
IPSEN
(IPSEN)
20 Październik 2014 20:31
#8
Wyłącz indeksowanie-http://www.benchmark…trona/9301.html
Wyłącz aero-http://windows7.nius…ero-w-windows-7
Cześć ikon możesz wykasować.Raczej-Bitdefender I Malwarebytes Anti-Malware w wersji PRO, razem działające-odinstaluj na próbę, potem możesz ponownie zainstalowac
Zainstaluj lekkiego antywirusa np. Pandę http://www.dobreprogramy.pl/Panda-Free-Antivirus,Program,Windows,57976.html l -sam go używam na starym kompie( 8 lat) lekki dla systemu. Pobieraj z linków bezpośrednich,przy instalacji odznacz 3 opcje,