Strona bandicam.com - biały ekran na wszystkich przeglądarkach (IE błąd 404)


(rafalolx) #1

Witam.

Od jakiegoś czasu (chyba już kilka miesięcy) nie działa mi jedna strona - bandicam.com. Byłem pewien że to coś od nich, ale spytałem się znajomego i u niego wszystko ok. U mnie na telefonie także wszystko w porządku. Problem występuje jednak na PC, którego systemem operacyjnym jest Windows 7 SP1 Ultimate 64-Bit. Na Chrome, Firefoxie i Operze mam po prostu biały ekran: 

post-175248-0-36220100-1407151296_thumb.

 

Na IE natomiast mam błąd 404:

post-175248-0-45412800-1407151415_thumb.

 

Czyściłem wszystko CCleanerem, przeinstalowywałem flasha i jave. Stronę próbowałem odpalać zarówno z adblockiem jak i bez. Nic to wszystko nie dało. Co może być przyczyną? Będę wdzięczny za pomoc, zależy mi na zakupie licencji, a nie mam możliwości zrobienia tego przez ten problem.


(Bogdan_G) #2

Ccleaner ma takie braki, że przeglądarki ukrywają wiele ciasteczek przed tym programem. Poczytaj w necie, jak dokładnie wyczyścić ciasteczka dla konkretnych przeglądarek - usuwanie wszystkich! Są też takie małe programy do tego na stronie nirsoft. Pobiera się spolszczenie i program, wszystkiego niecałe 100KB.

iecookiesview

mozillacookiesview

chromecookiesview

W operze w preferencjach znajdziesz.

To ta strona, kliknij w darmowe narzędzia http://translate.google.co.uk/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.nirsoft.net/&prev=/search%3Fq%3Dprogramy%2Bnirsoft


(rafalolx) #3

W Operze usunąłem - nic to nie dało. Na IE podobnie. W Firefoxie nie da się usunąć, bo krzyczy żeby mieć świadomość, że ciastka można usuwać tylko na wyłączonym FFie. Cóż, FF jest wyłączony, procesu żadnego nie ma a program wie swoje. W przypadku Chrome nie wykrywa żadnych ciastek. 


(Bogdan_G) #4

W FF daje się opcje, prywatność wyświetl ciasteczka i masz tam usuń wszystkie. W chrome jest zarządzaj ciasteczkami w preferencjach. Tam też można usunąć wszystkie.

Zgaduje, że dla Firefoxa uruchomiona jest w tle usługa maintenance.

Twoja strona elegancko u mnie działa. Mam adfender i DoNotTrackMe.

Może w zaawansowanych ustawieniach zapory jest blokowana ta strona http://www.bandicam.com/ ? w WIN 7 są takie szczegółowe ustawienia, czyli zezwalaj, blokuj itp. Poczytaj o tym w necie.

 

Przyszło mi też do głowy, żebyś w regedit.exe - widok - znajdź - wpisał bandicam.com i dał znajdź następny.


(rafalolx) #5

Tak jak pisałem, to dzieje się tylko na moim PC. U znajomego wszystko ok. Na moim telefonie tez nie ma problemów. 

 

Wyczyściłem wszędzie dokładnie ciastka i nic to nie dało. W zaporze nic na temat tej strony nie ma. W rejestrze są różne klucze pod bandicam.com ale są one związane z programem, który posiadał odnośniki. Nic więcej. 

 

Patrzyłem czy czasami antywirus nie blokuje (AVG Free AntiVirus), ale wyłączyłem go i jest to samo. 


(Bogdan_G) #6

Sprawdziłeś dokładnie, czy nie ma gdzieś w tych kluczach wpisu po prawej stronie panelu bandicam.com not fund?


(rafalolx) #7

Sprawdziłem i wszystko we wpisach jest ok. Strona nadal nie działa. 


(Bogdan_G) #8

To masz przecież inne wyjście. Na DP do programu bandicam jest link do producenta. Tam nożna pobrać/kupić program.

 

Tam są podane sposoby płatności http://www.bandicam.com/buy/

 

Dodam, że jest tam przycisk support. Można liczyć na pomoc.


(rafalolx) #9

Zauważ, że po kliknięciu na Buy License przenosi na stronę Bandicama, która... mi nie działa. Support mi nic nie da, bo oni odpowiadają za Support programu i witryny, a tu ewidentnie wina leży po stronie komputera skoro nawet na tym samym łączu na telefonie to działa, a na komputerze nie. 


(Bogdan_G) #10

Zauważam. Co może blokować skrypty na tej stronce? NoScript, adblock, włączone wtyczki microsoft®DRM? Czytaj a wiki:

To chodzi o SSL - ewentualne błędy.

Zacznij tak: Opcje internetowe, zawartość, wyczyść stan SSL. To czyści bufor SSL dla wszystkich przeglądarek. W przeglądarkach ustaw wtyczki microsoft® DRM na nigdy nie aktywuj.


(rafalolx) #11

Próbowałem i z adblockiem i bez. Innych tego typu pierdół nie mam. Stan SSL wyczyściłem. microsoft®DRM nie posiadam na żadnej przeglądarce. Strona niestety dalej nie działa. 


(Atis) #12

Uruchom Microsoft Fix it 50267:

http://support.microsoft.com/kb/972034/pl