motofan13
(Motofan13)
7 Listopad 2014 18:51
#1
Witam.
Po uruchomieniu Firefoxa mam stronę startową “surfvox”. Ponadto komputer zwolnił i jest wyraźnie zamulony.
Próbowałem przeskanować system OLT, jednakże żadna z wersji dostępnych tutaj nie działa (.exe, .com, .scr). Wykonałem skan eset online - bez rezultatów.
Poniżej wrzucam logi FRST:
FRST.txt - http://wklej.to/FEXRH
Addition.txt - http://wklej.to/4PRnx
Shortcut.txt - http://wklej.to/nKv45
Czekam na Wasze dalsze instrukcje.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Bartek
Atis
(Atis)
7 Listopad 2014 19:07
#2
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-373672386-2036354826-1389133868-1001\...\Run: [nvxasync] => C:\Users\MichaB\AppData\Roaming\nvxasync\nvxasync.exe
HKU\S-1-5-21-373672386-2036354826-1389133868-1001\...\Winlogon: [Shell] C:\ProgramData\nvxasync\cvxasync.exe [76678656 2014-11-04] () <==== ATTENTION
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.surfvox.com/
FF Homepage: hxxp://www.surfvox.com
FF DefaultSearchEngine: SurfVox
FF SelectedSearchEngine: SurfVox
FF Homepage: user_pref("extensions.lastPlatformVersion");hxxp://www.surfvox.com
FF DefaultSearchEngine: SurfVox
FF SelectedSearchEngine: SurfVox
FF Homepage: hxxp://www.surfvox.com
FF DefaultSearchEngine: SurfVox
FF SelectedSearchEngine: SurfVox
FF Homepage: user_pref("extensions.lastPlatformVersion");hxxp://www.surfvox.com
FF DefaultSearchEngine: SurfVox
FF SelectedSearchEngine: SurfVox
FF Homepage: user_pref("extensions.lastPlatformVersion");hxxp://www.surfvox.com
FF DefaultSearchEngine: SurfVox
FF SelectedSearchEngine: SurfVox
FF SearchPlugin: C:\Users\Michał\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\b4pfn7s8.default\searchplugins\starter.xml
S3 hwdatacard; \SystemRoot\system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys [X]
C:\AdwCleaner
C:\Users\Michał\AppData\Roaming\*.exe
C:\Users\Michał\AppData\Local\Web Data
C:\Users\Michał\AppData\Roaming\nvxasync
C:\ProgramData\nvxasync
C:\Users\Michał\AppData\Roaming\fportable
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
motofan13
(Motofan13)
7 Listopad 2014 20:47
#3
Fixlog: http://wklej.to/B0aGg
Log FRST po wykonaniu fix’a: http://wklej.to/gI8xb
Na razie nie widzę większej różnicy w działaniu przeglądarki.
Po uruchomieniu i przeskanowaniu OTL:
OTL.txt - http://wklej.to/bTL11
Extras.txt - http://wklej.to/9rkmk
Pozdrawiam!
Atis
(Atis)
7 Listopad 2014 21:19
#4
Zresetuj program Firefox. W pasek adresu wpisz: about:support
Skasuj folder C:\FRST
Usuń stare punkty przywracania: Przywracanie systemu i kopie w tle
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png
Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish
Odinstaluj:
Adobe Flash Player 15 Plugin
Adobe Reader XI
Zainstaluj:
Flash Player 15.0.0.189 Plugin
Adobe Reader XI 11.0.9
motofan13
(Motofan13)
8 Listopad 2014 09:48
#5
Wielkie dzięki! Wszystko wróciło do normy, problem rozwiązany.
Pozdrawiam!