Synology rt1900ac - brak połączenia z Internetem


(Gadecki) #1

Cześć,
kupiłem router Synology rt1900ac. Niby wszytko fajnie, ale mam problemy z podłączeniem się do Internetu. Przestawiłem mój router od dostawcy Internetu w tryb bridge, podłączyłem router synology do niego przez port WAN, uruchomiłem router i przeszedłem proces konfiguracji routera, gdzie ustawiłem sposób połączenia z Internetem na automatyczny. Niestety połączenia z Internetem brak. Próbowałem też resetować oba urządzenia pojedynczo, ale to też nie pomogło.
Czy ma ktoś pomysł co można z tym zrobić, żeby działało?


(bachus) #2

Kto jest dostawcą Twojego internetu? W jaki sposób uzyskujesz dostęp - to jest łącze telefonicze (ADSL?), kablówka?


(Gadecki) #3

UPC, kablówka.


(bachus) #4

Jaki modem/urządzenie i jak przełączyłeś w bridge. 


(Gadecki) #5

Ubee EVW3226

Wszedłem w System->Tryb Switch->w polu Tryb Switch wybrałem Tryb Bridge

Wg. instrukcji tu https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006973


(bachus) #6

Rozumiem, że niebieskie gniazdko nowego routera do jednego z portów skrzynki od UPC? Nie działa też bez trybu bridge?


(Gadecki) #7

Nie sprawdzałem. Sprawdzę i dam znać.


(Gadecki) #8

Jeśli UPC jest w trybie router to synology łączy się z internetem.

 

Edit:
Problem rozwiązany. Dla potomnych, tylko jedno urządzenie może być podłączone do UPC, aby działało. Kiedy do UPC w trybie bridge podłączonych jest więcej urządzeń, to UPC głupieje.