Sypie błędami, nie mogę uruchomić niektórych programów

Witam,

Zaczęło się od procesów (sqr.exe, sqt.exe + jeszcze jakiś, ale nazwy nie pamiętam) oraz towarzyszące temu wyskakujące reklamy, procesy zamknąłem , zlokalizowałem i usunąłem. Teraz nawet nie mogę zainstalować żadnej aplikacji, próbowałem zainstalować ad-awarte, spybot ale bezskutecznie. Proszę o pomoc, z czego chcecie logi, jeśli w ogóle uruchomi się instalka…

Dodane 19.05.2011 (Cz) 18:40

http://wklej.to/lfmCI logi z otl, te wpisy z kasperskim to pozostałości po programie.

marcus123456789 ,

Proszę zapoznać się z tematem TYTUŁOWANIE TEMATÓW DOTYCZĄCYCH LOGÓW i poprawić tytuł na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Malwarebytes Anti Malware znalazł 10 infekcji - wszystko wyczyściłem.

Oto logi:

http://wklej.to/9Bp0M

http://wklej.to/8Ys9G

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt…Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.

Odinstaluj Kaspersky Anti-Virus 2011 tym http://www.eprogramy.org/programy-pc/program/3218

http://wklej.to/DgwIA

http://wklej.to/NyLnc

http://wklej.to/vFOXy

Program twierdzi, że kasperskiego już nie ma i ma racje, ale pozostałości wciąż siedzą w systemie.

Każda próba uruchomienia programu kończy się komunikatem: wystapil problem z aplikacja xyz i zostanie ona zamknieta. Ale nie dotyczy to wszystkich programów, mozila, opera - chodzi dobrze, natomiast avast i steam sypie błedami: " wystapil problem…"

Dzięki za dotychczasową pomoc.

Przy próbie instalacji krzyczy: blabla nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32. Kiedy chce coś odinstalować: Nie Można uzyskać dostępu do usługi instalatora Windows. Może się, to zdrzyc, jeśli system Windows działa w trybie awaryjnym, lub jeśli Instalator Windows nie jest poprawnie zainstalowany. Skontaktuj się z personelem pomocy technicznej.

http://support.kaspersky.com/pl/faq/?qid=208279460

sfc /scannow

WKlepałem to we wiersz poleceń i jak na razie wszystko działa. Dzięki za pomoc. Acorus-to jest ten sam program, który kolega kamil10506 podał wcześniej.