System nie widzi Modemu Wifi TP-LINK TL-WN725N


(Jcoding215) #1

Ostatnio po tych moich klopotach ze sprzętem ( pojawił się problem z Modemem Wifi ( TP-LINK TL-WN725N ),

Gdy go podłączam pod USB wyskakuje informacja że system nie może rozpoznać tego urządzenia.


(JNJN) #2

Zrób tak: karta WIFI wyjęta z portu USB

 

  • usuń ponownie całe oprogramowanie karty, czyszczenie systemu Ccleanerem, restart kompa

  • instaluj ponownie oprogramowanie do modemu i jak setup da komunikat wsadzisz modem do tylnego portu USB (innego niż był), jak nie da komunikatu modem wsadzisz dopiero po zakończeniu instalacji i powinna się zacząć instalacja modemu.

  • restart i sprawdź


(Jcoding215) #3

Nadal nic.


(JNJN) #4

To szybki jesteś?

 

Wrzuć screen z menadżera urządzeń - modem ma być wsadzony do portu USB.

 

Sprawdzałeś, czy porty USB działają?


(Dimatheus) #5

Jakso215 , zapoznaj się, proszę, z tym tematem i stroną, a następnie - korzystając z przycisku Edytuj (na dole pierwszego posta po prawej stronie) i opcji Użyj pełnego edytora - popraw tytuł wątku tak, by mówił konkretnie o problemie. Poprawnie zatytułowany wątek zwiększa szansę na uzyskanie szybkiej pomocy. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Jcoding215) #6

 

Screen: 

 

http://screenshooter.net/100010531/unletuq

Działają.

 

 

Poprawiona.


(JNJN) #7

Wpis Unkown Device - PPM i odinstaluj, modem wsadzony do portu USB i restart kompa i zobacz, czy będzie się instalował automatycznie jak masz wgrane już oprogramowanie.

 

Edit:

 

Wrzuć później drugi screen z menadżera  z rozwiniętą gałęzią kart sieciowych.

 

Jak dalej to samo, z poziomu menadżera, PPM  na Unkown Device i aktualizuj sterownik i podasz lokalizację do tego steru (tej karty) na dysku lub płycie CD (sterownik ma być rozpakowany).


(Jcoding215) #8

Zrobię to jutro.

Dodam że podłączałem owy modem do 6-ciu innych komputerów i żaden z nich go nie widzi.


(JNJN) #9

Czyli wygląda,że modem uszkodzony?


(Jcoding215) #10

Mam dużą nadzieję że nie.

Ale chyba wiem kiedy i jak został uszkodzony modem.

No nic, pozostaje mi tylko kupić drugi.

Spróbuje napisać jeszcze do Producenta.

Dziękuję wszystkim za Pomoc.