Ostatnio po tych moich klopotach ze sprzętem ( pojawił się problem z Modemem Wifi ( TP-LINK TL-WN725N ),
Gdy go podłączam pod USB wyskakuje informacja że system nie może rozpoznać tego urządzenia.
Ostatnio po tych moich klopotach ze sprzętem ( pojawił się problem z Modemem Wifi ( TP-LINK TL-WN725N ),
Gdy go podłączam pod USB wyskakuje informacja że system nie może rozpoznać tego urządzenia.
Zrób tak: karta WIFI wyjęta z portu USB
usuń ponownie całe oprogramowanie karty, czyszczenie systemu Ccleanerem, restart kompa
instaluj ponownie oprogramowanie do modemu i jak setup da komunikat wsadzisz modem do tylnego portu USB (innego niż był), jak nie da komunikatu modem wsadzisz dopiero po zakończeniu instalacji i powinna się zacząć instalacja modemu.
restart i sprawdź
Nadal nic.
To szybki jesteś?
Wrzuć screen z menadżera urządzeń - modem ma być wsadzony do portu USB.
Sprawdzałeś, czy porty USB działają?
Jakso215 , zapoznaj się, proszę, z tym tematem i tą stroną, a następnie - korzystając z przycisku Edytuj (na dole pierwszego posta po prawej stronie) i opcji Użyj pełnego edytora - popraw tytuł wątku tak, by mówił konkretnie o problemie. Poprawnie zatytułowany wątek zwiększa szansę na uzyskanie szybkiej pomocy. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.
Pozdrawiam,
Dimatheus
Wpis Unkown Device - PPM i odinstaluj, modem wsadzony do portu USB i restart kompa i zobacz, czy będzie się instalował automatycznie jak masz wgrane już oprogramowanie.
Edit:
Wrzuć później drugi screen z menadżera z rozwiniętą gałęzią kart sieciowych.
Jak dalej to samo, z poziomu menadżera, PPM na Unkown Device i aktualizuj sterownik i podasz lokalizację do tego steru (tej karty) na dysku lub płycie CD (sterownik ma być rozpakowany).
Zrobię to jutro.
Dodam że podłączałem owy modem do 6-ciu innych komputerów i żaden z nich go nie widzi.
Czyli wygląda,że modem uszkodzony?
Mam dużą nadzieję że nie.
Ale chyba wiem kiedy i jak został uszkodzony modem.
No nic, pozostaje mi tylko kupić drugi.
Spróbuje napisać jeszcze do Producenta.
Dziękuję wszystkim za Pomoc.