System nie wykrywa całej pamięci ram

(Kamil Parchimowicz23) #1

Witam!

Problem jest w tym, że mam 2x 2gb kości ram, a system wykrywa 2,9gb. Wiem, że w 32bit, wykrywa około 3,2gb, ale przed wymianą płyty głównej, system wykrywał 3,5gb.

Jest możliwość, zrobienia tego "błędu"?

Pozdrawiam!

(system) #2

Jaką masz pojemność pamięci karty graficznej? Bo słyszałem, że system wykrywał ilość ramu równą CAŁY RAM - PAMIĘĆ KARTY GRAFICZNEJ :smiley: no googlach pewnie trochę o tym jest.

(Kamil Parchimowicz23) #3

Chodzi o pamięć karty graficznej? 1024 mb.

Jestem w tym bardzo zielony

(Mmiszczuk) #4

Masz moduły, a nie kości. Wszystko jest u ciebie dobrze.

(Piotrkijak) #5

Zainstaluj dobie windowsa x64 i nie będzie widział ram tak jak trzeba... :wink:

(deFco247) #6

Piczer , bardzo "niewyraźnie" napisałeś o co ci chodzi, ale masz rację (z tego co zrozumiałem).

Gleboczko , oczywiście (jeśli masz zamiar) instaluj tylko Vistę x64, Windows XP x64 jest prawie w ogóle nie wspierany,

nie ma do niego sterowników i jest tylko po angielsku.

(Frog) #7

Gleboczko , popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Poza tym nie pisz całych postów pogrubioną czcionką.

Znacznik [b] służy do wyróżniania istotnych części tekstu.

(Kamil Parchimowicz23) #8

Ile kosztuje vista 64bit? Jest lepszy niz xp? Gierki normalnie puszczają?

(deFco247) #9

Zapomniałem jeszcze wspomnieć o Windows 7 x64, który jednak jeszcze jest w fazie RC. :frowning:

Vista x64 kosztuje różnie, zależy jaką wersję chcesz kupić (Home Basic, Home Premium, Business i Ultimate).

• Home Basic ok. 370 zł

• Home Premium ok. 480 zł

• Business ok. 610 zł

• Ultimate ok. 830 zł

Są różne argumenty za i przeciwko Viście. Z jednej strony ma dosyć duże wymagania sprzętowe (u ciebie nie będzie z tym problemu),

niektóre programy z XP nie będą działać, gry akurat będą miały lepsze efekty (DirectX10) :slight_smile: .