"System Thread Exception not Handled" - Po akcji z ESET


(Danio_klucze) #1

Witam,

 

Piszę w imieniu mojej firmy. Oczywiście, większośc pewnie z was zna wczorajszy problem związany a aktualizacją NOD32. Otóż przechodząc do sedna. Parę komputerów czy to z win 7/8.1/10 zaczęły sypać " System Thread Exception not Handled". Komputery uruchamiają się jedynie w trybie awaryjnym, bez żadnego problemu. Zna ktoś może jakieś rozwiązanie tego problemu. Czy już ostatecznie, muszę instalować wszystko na nowo?

 

Pozdrawiam!

 


(Dimatheus) #2

Hej,

Nie, po prostu w trybie awaryjnym odinstaluj ESETa - BSOD znikną. Przerabialiśmy to wczoraj w naszej firmie.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Danio_klucze) #3

Właśnie zrobiliśmy tak samo. Dzięki wielkie !

Wrzucam linka do ESET UNINSTALLER W SAFE MODE:


(Mark7) #4

A możecie napisać z którą wersją były takie numery? Ja mam starszą wersję 8 (na Win 7) i u mnie po wejściu na jakiekolwiek strony internetowe ESET zgłaszał trojana JS/ScrInject.B i blokował strony. Poza tym nic się nie działo.


(Danio_klucze) #5

Jeśli masz bazę wirusów:  13103 bądź obecną z dzisiejszego dnia:  13107 to wszystko będzie ok. Baza która powodowała ten błąd to: 13102


(Dimatheus) #6

Hej,

Generalnie wystarczy zaktualizować bazę wirusów i wszystko powinno działać poprawnie. W sytuacji, gdy nic innego się nie dzieje, deinstalacja nie jest potrzebna.

Pozdrawiam,