System windows nie może odnaleźć danego pliku .exe

Hej,

Pomóc może ta sugestia.

Pozdrawiam,
Dimatheus

1 polubienie

pomocy gdy wchodze na tryb awaryjny jest tak jakbym chciał ale jak wychodze z trybu to jest to samo
i chce wejsc w bandicam niemoge pisze że niepożna znaleźć pliku

Miałeś w trybie awaryjnym odinstalować Avasta:
https://www.avast.com/pl-pl/uninstall-utility

a spok

odinstalowałem i nic nie pomogło :frowning:

W awaryjnym utwórz logi z FRST i później podaj linki na forum: http://wklej.org/
Farbar Recovery Scan Tool - Raport obowiązkowy

na forum czy tutaj

Do tego tematu…

pierszy link http://wklej.org/id/3402468/
drugi link http://wklej.org/id/3402470/

Odinstaluj ByteFence Anti-Malware i McAfee.
Użyj McAfee Consumer Product Removal (MCPR)

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist:

GroupPolicyUsers\S-1-5-21-2416150296-2104018021-3871498548-1001\User: Ograniczenia <==== UWAGA
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {2EB3FFE8-CA71-4F0C-A7D2-01C71B4C412E} URL = 
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> {2EB3FFE8-CA71-4F0C-A7D2-01C71B4C412E} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2416150296-2104018021-3871498548-1001 -> DefaultScope {2EB3FFE8-CA71-4F0C-A7D2-01C71B4C412E} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2416150296-2104018021-3871498548-1001 -> {2EB3FFE8-CA71-4F0C-A7D2-01C71B4C412E} URL = 
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho] - hxxp://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho] - hxxp://clients2.google.com/service/update2/crx
S2 ByteFenceService; C:\Program Files\ByteFence\ByteFenceService.exe [147424 2017-06-20] (Byte Technologies LLC)
S2 rtop; C:\Program Files\ByteFence\rtop\bin\rtop_svc.exe [302920 2017-08-22] ()
C:\Program Files\ByteFence
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Brak pliku
Task: {105B2261-1E3F-40B0-A95E-DB529DF1B2E5} - System32\Tasks\ByteFence => C:\Program Files\ByteFence\ByteFence.exe [2017-06-20] (Byte Technologies LLC) <==== UWAGA
Task: {3378797B-3E3F-4457-A91E-49C7F83AB66D} - System32\Tasks\App Explorer => C:\Users\Admin\AppData\Local\Host App Service\Engine\HostAppServiceUpdater.exe [2018-01-12] (SweetLabs, Inc) <==== UWAGA
Task: {2DF23446-C92A-4784-9100-AC4014D89278} - System32\Tasks\Avast Software\Overseer => C:\Program Files\Common Files\Avast Software\Overseer\overseer.exe
Task: {10BCF0DE-8231-48D5-8EEB-E52077B07661} - System32\Tasks\Avast Emergency Update => C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvEmUpdate.exe
Task: {CFAACFF5-6F8B-4D71-9055-B1B57A74E112} - System32\Tasks\ByteFence Scan => C:\Program Files\ByteFence\ByteFence.exe [2017-06-20] (Byte Technologies LLC) <==== UWAGA
Task: {E1576828-881F-40EF-A08C-6E9101235570} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\MCODS => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\mcpltsvc => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\McMPFSvc => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\MCODS => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mcpltsvc => ""="Service"
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.

2 polubienia

gdzie jest systemowy notatnik. i gdzie mam go wkleić

Kliknij na Pulpicie prawym klawiszem myszy i wybierz z menu: Nowy > potem Dokument tekstowy. Zmień jego nazwę na fixlist. Wklej ten plik fixlist tam, gdzie masz program FRST.
Potem zrób to:
Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.

1 polubienie

link : http://wklej.org/id/3402840/
sory że tak długo

W logu nie widać nic co może powodować ten problem.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist:

S2 McAPExe; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\VSCore_15_8\McApExe.exe" [X]
S3 McAWFwk; C:\Program Files\Common Files\McAfee\ActWiz\McAWFwk.exe [X]
S3 mfefire; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\SystemCore\mfefire.exe" [X]
S2 mfemms; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\SystemCore\mfemms.exe" [X]
S3 mfevtp; "C:\Windows\system32\mfevtps.exe" [X]
S2 ModuleCoreService; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\ModuleCore\ModuleCoreService.exe" [X]
S3 cfwids; system32\drivers\cfwids.sys [X]
S0 mfeelamk; system32\drivers\mfeelamk.sys [X]
S3 mfefirek; system32\drivers\mfefirek.sys [X]
S0 mfewfpk; system32\drivers\mfewfpk.sys [X]
BignoxFF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [msktbird@mcafee.com] - C:\Program Files\McAfee\MSK => nie znaleziono
FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{4ED1F68A-5463-4931-9384-8FFF5ED91D92}] - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\e10ssaffplg.xpi => nie znaleziono
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [{4ED1F68A-5463-4931-9384-8FFF5ED91D92}] - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\e10ssaffplg.xpi => nie znaleziono
FF Extension: (Brak nazwy) - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\e10ssaffplg.xpi [nie znaleziono]
FF Plugin-x32: @mcafee.com/MSC,version=10 -> C:\Program Files (x86)\McAfee\msc\NPMCSN~1.DLL [Brak pliku]
Filter: application/x-mfe-ipt - {3EF5086B-5478-4598-A054-786C45D75692} - C:\Program Files (x86)\McAfee\msc\McSnIePl.dll Brak pliku
Handler: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll Brak pliku
2018-04-07 20:25 - 2018-04-07 20:25 - 000001339 _____ C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\McAfee WebAdvisor.lnk
DeleteQuarantine:

Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Później skasuj folder C:\FRST

nidzieła mi tam gdzie jest zółto niebieska tarcza

Spróbuj założyć więc nowe konto administratora i na nim sprawdzić pliki exe z tarczą (czyli te co wymagają wysokich uprawnień).

ok ale jak założyć nowe konto

1 polubienie

Spróbuj w taki sposób:

Metody z użyciem netplwiz / net use
  1. wciśnij kombinacje klawiszy Win+R do okienka wpisz:
    netplwiz

    lub

    control userpasswords2

  2. wybierz opcje zalogowania się bez konta microsoft, potem konto lokalne

  3. wybierz utworzone konto na liście, wybierz właściwości i potem członkostwo grupy zmień na administratorzy

    Alternatywnie można w wierszu poleceń uruchomionym jako administrator wpisać:
    net user /add nowy_user tu_haslo_do_konta
    net localgroup administrators nowy_user /add
    

    Utworzy to konto i przypisze je do grupy administratorów (chociaż mnie konto od razu przypisało do grupy administratorów).

  4. zaloguj się na nowe konto i zobacz czy będą działać pliki exe z tarczą.

wiesz niewiem co robic ale nic niemoge robic poprostu hyba zrestartuje kompa

Hej,

To po restarcie spróbuj wykonać to, co zalecił @krystian3w w swoim poprzednim poście.

Pozdrawiam,
Dimatheus