Witam, ostatnio przeprowadziłem deinstalacje programu LogMeIn Hamachi(najnowsza wersja pobrana z dobrych programów). Deinstalacja zakończyła się błędem, niestety nie pamiętam jakim. Następnie moją uwagę przykuł brak ikon na pulpicie z wyjątkiem Komputera i Kosza, zauważyłem też że ubyło ok 95% danych z folderu Moje Dokumenty. Sprawdziłem partycję która służyła mi do przechowywania danych, wyglądała jakby była w nienaruszonym stanie. Sprawdziłem również ilość wykorzystanego miejsca na moich partycjach i wydaje mi się że nie uległo ono zmianie, także pomyślałem że po prostu część plików się nie załadowała i po ponownym uruchomieniu wszystko będzie w porządku.
Przy próbie uruchomienia systemu Windows pojawia mi się czarny ekran z informacją, że uruchomienie systemu Windows nie powiodło się.
Stan: 0xc000000f
Informacje: Nie można uruchomić pozycji rozruchu, ponieważ wymagane urządzenie jest niedostępne
Próbowałem uruchomić system w wielu modułach w trybie awaryjnym oraz próbowałem uruchomić go w trybie ostatniej dobrej konfiguracji, ale również bez skutku. Dlatego sięgnąłem po dysk naprawczy i spróbowałem automatycznie naprawić mój dysk, również bez skutku. Uruchomiłem wiersz poleceń korzystając z płyty naprawczej systemu i wpisałem:
bootrec.exe /fixmbr
bootrec.exe /fixboot
Obie operacje zakończyły się pomyślnie.
Niestety system nadal się nie uruchamia. Użyłem Kaspersky Rescue Disk do przeskanowania wszystkich plików i nie znalazłem żadnego zagrożenia.
Po wykonaniu próby naprawy dysku za pomocą programu naprawczego i po sprawdzeniu szczegółowego raportu dowiaduję się kilku informacji, a mianowicie:
Registry is corrupted.
Repair action: registry roll back
Result: Failed. Error Code=0x2
Time Taken = 0ms
(…)Boot Manager Generic Failure 0xc000000f
To wszystkie nieprawidłowości które znalazłem w tym logu.
P.S. Regularnie co około 2 tygodnie robię kopie rejestru za pomocą programu CCleaner i może przynajmniej częściowym rozwiązaniem byłoby przywrócenie tej kopii rejestru, przynajmniej tak sądzę. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu i z góry dzięki