Szukam dobrego zasilacza

Witam. Dzisiaj buszując po internecie w poszukiwaniu nowej zasiłki natknąłem sie na taką http://allegro.pl/item343648877_zasilac … t_wwa.html oraz taką http://allegro.pl/item344526660_zasilac … html#photo . Pytanie moje jest takie który będzie wydajniejszy bo głównie będę na tym zasilaczu podkręcał procesor i nie wiem który wybrać. Z tego co widze lepszy jest PENTAGRAM (nie dlatego że ma większą moc) ale nie znam się więc poprosze o rade innych. Oczywiście cena zasilacze nie może przekroczyć 100zł.

Podaj dane twojego sprzętu :smiley:

Płyta główna: MSI K9N Nevo v2

Pamięć: GoodRam 667MHz 1GB x2

Procesor: AMD Athlon 64 x2 3600+ Dual Core

Karta graficzna: Palit GeForce 8500GT 512MB DDR2

jeśli o czymś zapomniałem to napiszcie :stuck_out_tongue:

Ja też mam tego Modecom’a z sprzętem w podpisie. Nic nie podkręcałem i jest ok ( powiedzmy szcerze, mój komp troche lepszy :stuck_out_tongue: ) ale ja proponowałbym tego Pentagrama, choć nic o nim nie słyszałem :slight_smile: Niech ktoś jeszcze się wypowie

Zdecydowanie Modecom Mc-350 nic lepszego w tej cenie raczej się nie znajdzie :slight_smile:

A dlaczego ten Pentagram jest gorszy ? Mniej stabilny ?

Już doczytałem, różnią się obciążalnością prądową :wink:

A który z nich jest bardziej stabilny ? Bo jak ten Pentagram różni sie tylko tym że więcej prądu zżera to wole kupić Pentagram i mieć spokuj że jak kupie mocniejszą kartę to nie bede musiał sie obawiać że mi sie komp spali.

Bierz Pentagram to mój 4 zasilacz i jeden z najlepszych. Komputer chodzi jak nowy żadnych problemów i praktycznie nie słychać go.

Bierz tego Pentagrama. Ma mocniejsze linie. Ja jakoś nie mam przekonania do firmy ModeCom po tym jak w sklepie gdzie chciałem kupić zasiłke do mojego aktualnego confingu, sprzedawca próbował mi wcisnąć właśnie ten zasilacz 350W ze słowami “Bardzo dobry zasialcz, dobrej firmy i napewno to wszystko uciągnie”. Hah