Tablet Pentagram Quadpen pytania?


(Mateuszlak) #1

Witam mam pytania co do Tabletu Pentagram Quadpen.

Czy ten tablecik działa pod VISTĄ, a jak tak to czy uaktywniają się wszystkie dostępne opcje?

A sterowniki są podporządkowane np. do CorelDraw X3?

Za odpowiedzi wielkie dzięki :mrgreen:


(system) #2

witaj :slight_smile:

dostałem takowy w prezencie i własnie pod xp wszystko jest oki

niestety pod vista zachowuje sie jak zwykła myszka bez aktywnych opcji dodatkowych (siła nacisku itp)

wysłalem nawet e-maila do serwisu w polsce i nawet otrzymałem szybko odpowiedz, niestety negatywna, nie przewiduja sterownika pod viste do tego tabletu :frowning:

moze ktos znajdzie na to rade.

pozdro


(Mateuszlak) #3

Dowiedziałem się to samo, dzięki za chęć pomocy pozdrawiam :mrgreen:


(Skmskm) #4

Również posiadam ten tablet i spróbowałem napisać sterownik do niego na bazie tego z linuxa ale po debugu sterownika od Microsoft okazało sie że wszystko działa jak należy tzn.: są dwa klawisze i siła nacisku. Wszystko wskazuje że musze napisać prosty program graficzny i samemu odebrać te dane ze sterownika, a tak w ogóle ten tablet niema 1024 czułości tylko 256 widziałem testując(tzn. dane pochodziły prosto od niego), nie mogłem uzyskać większego nacisku niż 250. A wartość nie była zmiennopozycyjna. Program do jutra będzie gotów do testów. Oczywiście to będzie działać tylko pod vistą :wink:.

Program działa:

http://skmskm.republika.pl/QuadPen.rar


(Cfalek) #5

a jak sie Wam udalo sprawic ze on w ogole dziala pod Vista? u mnie nawet nie dziala jako mysz, nic go nie widzi


(Młody_Korzeń) #6

Hej mógł byś skompilować to tak żeby działało również pod vistą 64bitową ?


(Alucard Spam) #7

Witam

Moglbym prosic o umieszczenie sterownikiow pod Viste32 do QuadPena jeszcze raz?

Niestety link juz nie aktywny.