Tablety do 400 zł

Witam, poszukuję jak najlepszego tabletu w cenie do 400 zł. NIe znam się zbytnio na tym, więc proszę coś mi polecić.

ja mogę polecić tablety firmy Wacom, rewelacyjne,

do 400zł najlepszy jest Wacom Bamboo FUN lub zwykły Wacom Bamboo

A co powiecie na ten?

http://allegro.pl/item604304342_tablet_ … wy_fv.html

kompletnie nie polecam tabletów pentagram, może na papierze z wypisanej specyfikacji może wydawać się lepszy ale niestety daleko im do jakiejkolwiek doskonałości, napisz może do czego ma ci służyć te tablet, do pracy czy tylko od tak hobbystycznie chcesz się pobawić ??

I do tego i do tego ;). Pośrednio. Bo zabawa to nie będzie, ale pracą też ciężko to nazwać.

ok i tak właściwie to bez różnicy czy do pracy czy do zabawy bierz tablet firmy Wacom

Jednak denerwuje mnie w tych tabletach ich wielkość… MI przydałby się trochę większy, dlatego tamten pentagram spodobał mi się. Możesz polecić jakiś większy, ale też w miarę tani?

no to jak chcesz większy, w miarę tani to bierz pentagram’a, on jedynie mieści się w twoim budżecie

Ale przecież pentagramy odradzasz. Rysowanie to tylko hobby, ale jednak chcę mieć trochę lepszy sprzęt. Ostatecznie mogę się szarpnąć na 500 zł.

no ale niestety nic innego, lepszego z dużą powierzchnią nie ma niżeli pentagram’y

mi osobiście lepiej się pracowało na mniejszej powierzchnie ale czulszej (Wacom), dokładniejszej niżeli na dużej ale fatalnie skalibrowanej gdzie brak odczuwania jakiejkolwiek wrażliwości na nacisk (Pentagram)

Tamten pentagram, o który się pytałem ma 1024 poziomy nacisku i rozdzielczość 4000 lpi. To chyba nie jest mało?

w liczbach nie jest mało ale w praktyce tylu raczej nie osiąga, jeżeli zależy ci na dużej powierzchni to śmiało możesz go brać tyle że na razie powinien ci wystarczyć ale jeżeli będziesz chciał zrobić jakąś lepsza prace to zauważysz jego minusy

A możesz powiedzieć na czym by te minusy miały polegać?