Technikum informatyczne

Chodził ktoś tam… trudno jest? bo zastanawiam się nad tym a nie wiem …wiem że w każdej szkole jest inaczej ale …

Wszystko zależy, czy to lubisz - nie ma się co zmuszać, im się jest mniej przekonanym do danego kierunku tym gorzej wchodzi :wink:

Zależy też od ciebie, jakim jesteś typem uczennicy (strzelam płeć po nicku :wink: ) - jeśli chodzisz nie dlatego, że chcesz tylko dlatego, że musisz to daleko nie zalecisz :wink:

no znaczy ja jeszcze nie chodzę jeszcze przede mną troszkę gimnazjum i chciałabym w tym kierunku isc ale chodzi mi o to czy jest trudno i czego tam się uczy (pomijając fakt że ogółem informatyki):smiley: i co będę miec po tej szkole… jakie kwalifikacje i w ogóle zaś co dalej

Ja jestem aktualnie w II kl technikum inf.

I powiem ci, że generalnie jest luzik cos w stylu gim tylko jeśli nie poświęcisz tych 5-20min na ogarnięcie wiadmości na macy,polaku,angolu to będzie potrzeba kucia w domu ;p

A z zawodowych przedmiotów to głównie zależy od nauczycieli bo u mnie to tylko systemy operacyjne są prowadzone tak że ktoś coś będzie umiał a reszta to zlewka nauczyciele nie ogarniają;/

Dla tego myślę na przepisaniem się.

Ale skoro jesteś dziewczyną to będziesz mile widziana w takiej klasie ;d U nas nie ma żadnej dziewczyny w wszystkich 4 klasach informatycznych(I,II,III,IV) :smiley:

aha dzieki za info

Informatyka jest ściśle powiązana z matematyką (wiadomo że programowanie to matma) i po części z fizyką, więc powinieneś spodziewać się spodziewać przedmiotów tego typu. Jak jest teraz już nie wiem, chodziłem parę lat temu.

Czego uczą? Programowanie, bazy danych, obsługa systemów operacyjnych, oprogramowania biurowego, sieci - czyli wszystkiego po trochu :wink: Potem albo się załapać do roboty albo w jakieś firmie, serwisie, sklepie albo samemu coś odpalić :wink: Drugą możliwością są studia, zależy czy chcesz :wink: