Telewizor plazmowy jaki polecacie Pilne!

(Adax22) #1

Witam

Znajomy prosi o pomoc w wyborze 2 TV plazmowych jeden dla teściowej drugi dla niego. Nie znam się na tym więc bardzo proszę o pomoc telewizory od 24 - 32 cali Proszę o konkretne modele linki i opinie czym się kierować wybierając plazmę?

Proszę o szybka pomoc z góry dziękuję

Pozdrawiam

P.S. Full HD, czy wystarczy HD Rally czym się różnią te 2 standardy i który lepszy Jakich marek unikać??

Samsung, LG itd. Proszę o konkretne modele ich garakterystykę i opinie To ma być TV na kilka lat a nie do wymiany po roku...

(Kpc21) #2

FullHD ma niby wyższą rozdzielczość, ale przy przekątnej poniżej 40 cali i tak nie będzie widać różnicy (chyba że będziesz oglądać TV z bardzo małej odległości).

(fiesta) #3

Dla teściowej to szkoda kasy na plazmę, niech kupi jej akwarium :arrow: taniej go wyniesie :stuck_out_tongue:

(dark__jedi) #4

Po pierwsze nie plazmę tylko LCD, plazm nie ma w tych rozmiarach. Pozostają tylko LCD.

Telewizor powinien być jak największy czyli w tym przypadku 32", nie polemizowałbym czy mniejszy będzie lepszy, otóż ... nie będzie.

32" LCD jest bardzo dużo na rynku. W tym przypadku tak jak pisze Kpc21 , brałbym HD Ready. Ponieważ inne ma źródeł ogólnodostępnych w formacie 1080p (nawet telewizja HD to tylko 720p, wyjątek filmy HD 1080p z Bluraya).

Z firm Samsung, Sony, Panasonic, LG, Philips, Sharp, Toshiba poniżej 2000 zł. Wypadałoby, żeby miał przynajmniej 2 gniazda HDMI. Jasność i kontrast wg mnie dla zwykłego użytkownika - do pominięcia. Przy obecnym poziomie technologicznym w zasadzie każda matryca LCD jest OK i dobrze się ogląda.

Bardzo tani telewizor, ale jako przykład. Mało komentarzy, ja bym nie brał, chyba że odbiór osobisty.

http://allegro.pl/item894403052_toshiba ... mpeg4.html

(Kpc21) #5

Opdada:

(Cekol1) #6