Thunderbird authentication failed


(Patrickalfa) #1

witam

mam problem z zalogowaniem się na pocztę Interia przez ww program

wszystko było w porządku ale od dwóch dni wyskakuje mi ostrzeżenie jak w tytule wątku

próbowałem zmieniać hasło tworzyć od nowa konto w programie ale nic to nie daje

program cały czas uznaje że wprowadzam złe hasło lub nazwę użytkownika przy czym na pocztę na stronie Interii loguję się bez problemu

czy zna ktoś rozwiązanie mojego problemu

pozdrawiam


(~FraQu) #2

Zobaczy czy problem występuje także na nowym profilu.

Start > Uruchom... > thunderbird -p > Utwórz nowy profil > Uruchom Thunderbirda z nowym profilem.

Z tego co widzę nie jesteś odosobniony z tym problemem z Interia :wink:


(Patrickalfa) #3

na nowym profilu jest tak samo :frowning:

jakieś inne pomysły?


(Kajq) #4

najlepiej napisz do ich biura obsługi klienta. jak miałem kiedyś problem to tam do nich napisałem maila i krok po kroku mi gość wyjaśnił w czym tkwił problem. pomoc@firma.interia.PL