Thunderbird - problem z autoryzacją

Witam. Od niedawna mam problem z Thunderbirdem (2.0.0.17). Nie mogę wysyłać/odbierać wiadomości. Thunderbird twierdzi, że hasło jest błędne, choć kilkanaście razy podawałem je poprawnie.

Przez webmail na mail.google.com loguję się bezproblemowo.

Zaktualizowałem Thunderbirda do 2.0.0.21, lecz problem nie zniknął.

dobrze masz skonfigurowane POP3 i SMTP ??

To, że przez webmail się logujesz nie ma nic do Thunderbirda.

Skasuj całkowicie hasło do konta w ustawieniach (może być wpisane kilka razy to wszystkie wpisy tego konta skasuj)a jak się zapyta przy próbie pobrania poczty to podaj je ponownie.

Na jakim serwerze masz konto z którym są problemy?

Wejdz na stronę gdzie zakładałeś konto i skonfiguruj go według wskazówek na stronie

Konfigurowałem konto dość dawno i działało bardzo długo bez zarzutu.

Aż tu nagle nie mogę się zalogować pomimo faktu, że nic nigdzie nie zmieniałem.

Podawałem poprawne hasło ponownie przy odbieraniu i wysyłaniu - nic.

GMail

Spróbuj jednak na nowo utowrzyć konto w thunderbirdzie.

Pokaż jak ustawiłeś serwer SMTP. Daj screeny najlepiej :slight_smile:

W konfiguracji serwera, nie masz czasem zaznaczonej opcji, używaj bezpiecznego uwierzytelniania , które przez wiele kont pocztowych nie jest wspierane ?? Stąd może wynikać błędne logowanie. Przynajmniej u mnie kiedyś tak było, gdy miałem zaznaczoną tą opcję, później na serwerze pocztowym, doczytałem że opcja ta nie jest wspierana.

Pozdrawiam!

Problem zniknął sam z siebie, nie musiałem nic robić.

OK, dzięki wszystkim za sugestie - temat można zamknąć :slight_smile: