Thunderbird - problem z autoryzacją


(The Mail Of Mi2) #1

Witam. Od niedawna mam problem z Thunderbirdem (2.0.0.17). Nie mogę wysyłać/odbierać wiadomości. Thunderbird twierdzi, że hasło jest błędne, choć kilkanaście razy podawałem je poprawnie.

Przez webmail na mail.google.com loguję się bezproblemowo.

Zaktualizowałem Thunderbirda do 2.0.0.21, lecz problem nie zniknął.


(niezDarek) #2

dobrze masz skonfigurowane POP3 i SMTP ??


(Cedar) #3

To, że przez webmail się logujesz nie ma nic do Thunderbirda.

Skasuj całkowicie hasło do konta w ustawieniach (może być wpisane kilka razy to wszystkie wpisy tego konta skasuj)a jak się zapyta przy próbie pobrania poczty to podaj je ponownie.

Na jakim serwerze masz konto z którym są problemy?


(Danielm86) #4

Wejdz na stronę gdzie zakładałeś konto i skonfiguruj go według wskazówek na stronie


(The Mail Of Mi2) #5

Konfigurowałem konto dość dawno i działało bardzo długo bez zarzutu.

Aż tu nagle nie mogę się zalogować pomimo faktu, że nic nigdzie nie zmieniałem.

Podawałem poprawne hasło ponownie przy odbieraniu i wysyłaniu - nic.

GMail


(Supinski Aleksander) #6

Spróbuj jednak na nowo utowrzyć konto w thunderbirdzie.


(Żelek) #7

Pokaż jak ustawiłeś serwer SMTP. Daj screeny najlepiej :slight_smile:


(roobal) #8

W konfiguracji serwera, nie masz czasem zaznaczonej opcji, używaj bezpiecznego uwierzytelniania , które przez wiele kont pocztowych nie jest wspierane ?? Stąd może wynikać błędne logowanie. Przynajmniej u mnie kiedyś tak było, gdy miałem zaznaczoną tą opcję, później na serwerze pocztowym, doczytałem że opcja ta nie jest wspierana.

Pozdrawiam!


(The Mail Of Mi2) #9

Problem zniknął sam z siebie, nie musiałem nic robić.

OK, dzięki wszystkim za sugestie - temat można zamknąć :slight_smile: