Tlen - Błąd logowania pod Ubuntu 10.04

(Mckjaksa) #1

Witam wszystkich jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum.

Mój problem jest następujący:

Po zainstalowaniu i uruchomieniu najnowszego Tlen a na Ubuntu (10.04), wpisałem swoją nazwę użytkownika i hasło, ale po ok. minucie wyświetla się komunikat "logowanie nie powiodło się".

Nie znalazłem żadnych ustawień dotyczących połączenia które mógłbym zmienić.

Zaznaczam, że jestem bardzo początkującym użytkownikiem Ubuntu i Tlen jest pierwszym programem który tu zainstalowałem.

Z góry dziękuję za pomoc

(nintyfan) #2

W jaki sposób zainstalowałeś program Tlen. Była to wersja natywna dla Windows(plik *.exe), a może dla Linuksa? Czy autor zaznaczyć, że wydanie, które zainstalowałeś jest stabilne?

(Mckjaksa) #3

Jest to najnowsza wersja ze strony tlena (jedyna która jest dostępna).

Jest to wersja dla Linuxa z roszerzeniem *.bin, a zainstalowałem ją używając terminala, za pomocą komendy podanej na stronie.

Wersja to "Beta1 7.0.1.68" (z zakładki "o programie") więc nie jest pewnie w pełni stabilna, ale tak jak pisałem, jedyna dostępna.

Program uruchamia się i pojawia się ikonka na górnym pasku obok innych i pokazuje się okienko, można wpisać swoje dane i zmieniać ustawienia, ale po wprowadzeniu danych program nie chciał (czy raczej nie mógł) mnie zalogować.

http://pytanie.o2.pl/index.php?dzial=fa ... &nr_site=8

(Mckjaksa) #5

Dzięki, ale już tam byłem, myślałem, że nie muszę tego zaznaczać. Na mój problem (a przynajmniej zbliżony) odpowiedź jest następująca:

Więc, najnowszą wesję, jak już zaznaczyłem, posiadam, natomiast co do zaznaczonego połączenia to nie mam żadnego z tego prostego powodu, że nie ma takiej zakładki w ustawieniach.

(system) #6

Chyba piszą że trzeba sprawdzić ustawienia LAN (sieć komputerowa) lub modemu. Wpisz w terminalu ping dobreprogramy.pl oraz zobacz czy wszystko masz dobrze w network-manager.

(nintyfan) #7

Mi się udało zalogować za czwartym razem(tak naprawdę trzecim):