Tlen java i opera rowna sie problem


(Siekierezada1) #1

witam serdecznie,

mam problem rodzaju takiego:

Mianowicie chcialem sobie odpalac tlena ze strony tlena w javie. Zainstalowana mam jave 1.5 wszystko skonfigurowane wg zasad opisanych na roznego rodzaju forach ale i tak nie da sie tak zrobic aby zadzialalo prawidlowo...

w konsoli bledow javy wywala mi cos takiego:

Kod:

JavaScript - http://jt.tlen.pl/applet.php

Event thread: load

Error:

name: TypeError

message: Statement on line 59: Type mismatch (usually a non-object value used where an object is required)

Backtrace:

Line 59 of inline#1 script in http://jt.tlen.pl/applet.php

document.applets[0].repaint();

Line 1 of script

init();

At unknown location

[statement source code not available]

kompletnie nie wiem co to jest i co to znaczy...

Przegladarka opera 9.2

aha i na firefoxie tak samo nic... to znaczy z ta roznica ze tam mi wyswietla sie ze java failed i jest taki kwadracik z krzyzykiem w srodku, przeczytalem gdzies ze to moze byc wina proxy... niestety w ustawieniach mialem tak jak byc powinno po naprawieniu zatem nic nie naprawilem...

Zatem co zrobic aby smigalo? heelp?


(Floralis4) #2

Sprawdź działanie javy na: http://www.java.com:80/en/download/help/testvm.xml

Tańczący pajacyk znaczy, że java jest ok.

Jeśli chodzi o aplety tlena u mnie nie działają na żadnej przeglądarce mimo sprawnej javy.


(roobal) #3

Sprawdzałeś może czy tak samo wygląda sprawa z java gg ?? http://www.web.gadu-gadu.pl

Pozdrawiam!

Złączono Posta : 29.05.2007 (Wto) 0:57

Mi się wydaje, że to wina ekipy z tlen.pl, musieli jakiś walnięty kod dać, bo u mnie tak samo jak u Ciebie tlen nie działa a gadu gadu działa bez problemu a gg też włączałem z javy, więc z javą na pewno masz wszystko ok :slight_smile: Poza tym ten test z pajacykiem (czy co to tam jest) pokazał, że javę mam sprawną, więc wydaje mi się, że ta java tlen jest kopnięta :slight_smile:

Pozdrawiam!


(Siekierezada1) #4

nie chce cie martwic ale link do java gg to juz wogole sie nie otwiera...


(roobal) #5

Zły link podałem, nie sprawdzałem, bo zawsze wpisuje z pamięci :slight_smile: http://web.gadu-gadu.pl ten na pewno jest dobry :slight_smile:

Nie zapomnij zaznaczyć opcję, jeśli używasz Firefoksa, "pozwól witrynie web.gadu-gadu.pl otwierać wyskakujące okienka" ?? Jeśli nie to gg w ogóle się nie otworzy :slight_smile:

Nie wiem jak to jest w Operze, bo jej nie używam :slight_smile:

Pozdrawiam!


(Siekierezada1) #6

Niestety nie ustawilem sobie opery tak aby mi smigalo na niej te gg i tleny przez przegladarke. Na firefoxie wszystko smiga. Jedynie tylko jak mowisz roobal trzeba wlasnie w firefoxie dodac w wyjatkach strony gg i tlena i wsio wowczas gra. zatem dzieki za pomysly poniewaz przyniosly one rozwiazanie. mozna sprawe skierowac do kosza. dziekuje.


(roobal) #7

Myślę, że temat zostanie dla potomności, gdyby inni użytkownicy mieli podobne problemy :slight_smile:

Tak na marginesie nie lepiej korzystać z Kadu - klient gg lub Tleenx2 - klient tlen i z tego co się orientuję Gaim oprócz gg chyba też obsługuje tlen ??

Pozdrawiam!


(Siekierezada1) #8

pelna zgoda tylko ja chcialem potestowac takie wersje tych programow. wiesz juz przerobilem chyba z 10 komunikatorow...