Tłumacz lub słownik integrujący się z Officem

Poszukuję programu komputerowego, który miałby możliwość integracji z Microsoft Office, OpenOffice, a najlepiej także Acrobat Reader. Potrzebuję funkcji podobnej do tej z Google Toolbar - kiedy najedzie się na słowo kursorem, to obok pojawia się niewielka tabelka z proponowanym tłumaczeniem. Chodzi mi o oszczędność czasu (wpisywanie/kopiowanie tekstu za każdym razem, kiedy nie rozumiem jakiegoś słowa, jest męczące). Kierunek tłumaczenia to angielski—>polski, albo angielski—>angielski.

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Płatne to wszystko jest: http://www.skapiec.pl/site/cat/3011/comp/296376

Dla Ms Office zobacz to jeszcze: http://www.sciagnij.pl/programy/p/Micro … ffice/8142

ja używam tłumacza googla, ale jak ktoś znajdzie darmowy taki programik to chętnie bym chciał linka

rfv14 , popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif