W zasadzie mam już dość dzwonienia do tp… Nic nie robią… Kompletny brak pomysłu jak z nimi rozmawiać… Ostatnim razem jak dzwoniłem powiedzieli, że jeżeli jest ponad 6 to traktowane jest jako 10, i predkość narzucana jest dynamicznie i takie tam różne rzeczy…
Schn4zzy , na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swoje posty i poprawić co trzeba. Niezastosowanie się do prośby będzie skutkowało przeniesieniem tematu do śmietnika.
dzwoń pod 801505505 numer jest płatny ale tam jeszcze są najbardziej rozgarnięci niestety tak to z nimi jest musisz dzwonić aż trafisz na konkretnego człowieka który wystawi zgłoszenie do technika a ten sprawdzi czy jest możliwość zmiany portu rozumiem jeśli ktoś ma słabą linie i nie ma tego co w umowie wtedy mogą sobie tak tłumaczyć ale co innego jeśli ktoś może mieć to co w umowie a zostaje zwyczajnie olewany
nie wszyscy na tych infoliniach są tak tresowani zdarzają się tacy z którymi da się dogadać i chcą pomóc
Zadzwoniłem dziś. Trafiłem na kogoś ogarnietego:D Od razu przeszedłem do rzeczy ze router synchronizuje mi sie z modulacja G.DMT, koles był wielce zdziwiony dlaczego i że tak nie powinno być.
Sprawdził u siebie i stwierdził, że jest niby ADSL2+, ale powiedziałem że Livebox jak i tp-lin synchronizuje się zawsze z G.DMT, przyjął zgłoszenie i przekazał do centrali. Do jutra ma się wyjaśnić.
może spróbuj w ustawieniach tego tp-linka przestawić z g.dmt na adsl2+ zapisz ustawienia i uruchom ponownie router i zobacz czy będzie internet skoro twierdził że niby jest adsl2+ będziesz pewny wtedy czy jest adsl2+ czy nie
Dziś rano dostałem sms z Tp, że usterka została naprawiona. Heh, nadal bez zmian.
Zadzwoniłem, koleś powiedział, że technicy odpisali że trwaja jakies prace na mojej centrali i maks do końca roku jest obniżona prędkość także innym użytkownikom na tej centrali w celu zapewnienia stabilnej pracy.