TP LINK TD-W8951ND - nie odpowiada


(Damianek439) #1

Wczoraj chciałem podłączyć kilka sprzętów do sieci WiFi. Nie u mnie w domu. Hasło było bardzo skomplikowane... No i tablet Larka, iPad, iPhone nie mogły się połączyć.

Tj. jak wpisywałem losowe hasła, pokazywał że złe. Wpisałem prawidłowe... niby się połączyły.... ale jakoś nie do końca. Wiem że ten ruter ma jakieś problemy (ze sobą) ponieważ takie zalogowanie do siec max. minute powinno trwać... a iPad próbował i próbował....(ikona wifi się pojawiła u góry, ale w opcjach dalej się łączył).

To postanowiłem Ja mądry wejść na panel konfig(www). Login hasło standard. Latam po opcjach... widzę O... jakaś opcja z kanałami(channels) i było United States.

To zmienie na Polski, może to pomoże. Zmieniam, zapisuje, i straciłem połączenie....

I 192.168.1.1 nie odpowiada. Połączenie zresetowane. No extra.

Dobra, myślę sobie że dziś go przywrócę do fabrycznych. Ale jak?!

Jeden przycisk tam z tyłu jest. I tu pytanie, czy wiecie może czy on jest od resetu? Twardy reset?

Zrobiłym reset przez strone konfig...ale jak wiecie nie mogę. Na logikę chyba jest inny sposob. U mnie w domowym dlink jest dedykowany przycisk.

Tam również jest?

Liczę że wraz z płytą skonfiguruję Go im od nowa. Może będzie lepiej chodził...

Ah, nie wiem czy ma znaczenie ale Tp-link tamten chodził chyba 24h.... moje osobiste zdanie że zwariował -,-

Pomóżcie.

Ps. Warto zgrać sobie na pendrive oprogramowanie z neta? Oficjalna aktualizacja...

Eh, ale i tak jej nie wgram do czasu gdy ten ruter nie pozwoli mi wejsc na swoją WWW ;/

Koniec problemu. Wszelkie rady przyjmę. Proszę o w miarę szybkie odpowiedzi :smiley:


(tosiekbu) #2

Witam

z tyłu pomiędzy guzikiem wps a wifi jest reset spróbuj za pomocą nawet długopisu wcisnąć przycisk reset na około 20 30 sec później rozpocznij ponowną konfigurację