Tp link w8910g oraz porty

(Komandios) #1

Witam

Mam pytanie, chce odblokować/przekierować sobie porty dla U- torrenta. (dla xa360 już to zrobiłem i chodzi ładnie) Posiłkowałem sie stroną portforwading.com ale nie łapie za bardzo... ściągam full predkoscią ale przez te zablokowane porty nikt nie może sie ze mna połączyć i nie seeduje wogóle. Pierwszym krokiem według tej strony należy mieć statyczne ip aby odblokować konkretny port dla utorrenta... i tu mam problem W JAKI sposób uzyskać to statyczne ip aby móc działać dalej... czy to statyczne ip będzie dotyczyło tylko utorrenta ?? internet to NETIA 2MB... .Prosze o wyrozumiałość i pomoc, w sprawach sieciowych jestem totalnym laikiem z góy dzieki i pozdrawiam. :smiley:

ps. przy okazji witam forumowiczów

(Bolo92) #2

A poradniku tam nie było jak zrobić statyczny IP ?

Start>uruchom>cmd>ipconfig /all

Start>panel sterowania>połączenia sieciowe>prawy przycisk myszy na tym połączeniu przez które się łączysz do routera>właściwości>zaznaczaszr protokół internetowy tcp/ip>właściwości i przepisujesz kolejne adres IP, maskę, bramę oraz DNS.

Teraz na router i przekierowywujesz porty na ten adres IP który tam miałeś.

W UTorrent masz chyba na dole jakąś ikonę, jak jest zielona to masz przekierowane porty.

(Komandios) #3

dzięki pomogło :slight_smile: sprawdziłem programem port checker i pisze że otwarte. wpisałem te ip,bramy, dnsy co sie wyswietliły gdy wpisałem ip/config w uruchom... Tylko jak wypełniałem te pola to adres dns preferowany był identyczny jak dns alternatywny wiec gdy wpisałem wyskoczył mi komunikat że nie moze byc identyczny więc dns alternatywny nie wypełniłem wogóle, może tak być?? czy np jak pref dns jest 192.168.1.1 to alternatywny może byc 192.168.1.4 ?? czy zostawić tak jak jest czyli pole dnsu alternatywnego jest puste?

AHA i jeszcze pytanie, gdy zrobiłem to statyczne ip . to dalej mam tzw IP publiczne/dynamiczne?? :slight_smile: z góry dzieki za odpowiedz i POZDRAWIAM. =D> :wink:

(Bolo92) #4