TP-LINK WR-TL543G - problem z zarządzaniem routerem

Mam problem z routerem TP-LINK TL-WR543G

Nie mogę połączyć się z routerem poprzez przeglądarkę internetową. Robię wszystko tak jak w instrukcji załączonej do routera.

Jestem podłączony w taki o to sposób do routera:

51874ee750a32ad0med.jpg

Z tym, że zamiast tej bezprzewodowej antenki mam kabel do anteny satelitarnej, bo mam radiówkę.

Sprawdzałem ping poprzez wiersz polecenia:

vasdf.png

Wie ktoś może co robie źle lub w czym tkwi problem?

a co dostajesz po wpisaniu adresu w przegladarke?

powinna byc konsola logowania…

Postaraj się zresetować router bo ja tu nie widzę żadnego błędu w podłączeniu a tak przy okazji mam taki sam ruter przy radiowce i nie mam żadnego problemu.

No właśnie już resetowałem, a jak wpisuje to ip to wyskakuje

U mnie jak tak się działo po resecie to musiałem zrobić restart kompa i było OK.Dobrze jest też odłączyć router od zasilania na 5 minut.

pod port jeden podepnij komp 1…

router nowy czy używany… ja tez miałem co w tym stylu bo zakupiłem używke i z 192.168.1.1 było zmienione na 192.168.2.1

Wpisałem komendę ipconfig w wierszu polecenia, wziąłem to krótsze ip i wpisałem w przeglądarkę.

Działą, ale hasła nie znam. Na routerze pisze admin/admin ale to nie podchodzi coś. Router nie wiem czy używany czy nie, bo dostałem go jak mi rozdzielali neta na 2 kompy.

Jeżeli zresetowałeś router to nie ma znaczenia,wszystkie ustawienia powróciły do ustawień fabrycznych.

piotrek93.20 , proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W przeciwnym razie temat zostanie przeniesiony do kosza.

Wciśnij reset, trzymając wciśnięty wyłącz na 10 s zasilanie -> podlącz zasilanie i puść reset

i po tym spróbuj wejść do tego panelu

l: admin

h: admin

Zrobiłem dokładnie tak jak kazałeś, ale hasło admin nie działa :frowning:

Chyba zadzwonię do mojego dostawcy internetu i się o to zapytam, chyba, że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły.

@Down:

Później spróbuje tak zrobić, bo router mam na strychu i starzy się drą, że co chwilę tam wchodzę.

Może spróbuj:

login: admin

pass: brak (nic nie wpisuj)

A jak nie pomoże to zresetuj router do ustawień fabrycznych: na tylnym panelu powinien być taki guziczek reset, najczęściej trzeba to zrobić szpilką. Wtedy musi odpalić na standardowych ustawieniach czyli:

IP: 192.168.1.1

login: admin

pass: admin

czy nie mowiliśmy juz tego kilka razy ??? ;p

Wsadziłem tam igłę poczekałem chwilę, zrestartowałem komputer i dalej nie działa.

Już nie wiem co mam robić.

Skontaktuj się z tym kimś od kogo dostałeś router… moze to ta osoba zmieniła hasło

piotrek93.20 ,

Poprawiłeś tytuł - zupełnie bez konkretu :?

Poraw tytuł na konkretny, mówiaćy o problemie - więcej uwag nie będzie. TEMAT POMOCNY