TP pogrywa w kulki!

Od 1 grudnia mam nowy abonament (miałem standard) 60 minut za darmo.

Jedyna rzecz, która mnie skusiła, na nową propozycję TP, to naliczanie sekundowe.

Sprawdza się to świetnie na komórce, więc dlaczego nie przenieść tego rozwiązania na telefon stacjonarny.

Niestety, okazało się - przynajmniej w moim przypadku - że, TP zrobiła falstart ze swoją nową usługą.

Jej zalety (mowa o usłudze) można dopiero wykorzystać i docenić mając możliwość sprawdzania na bieżąco stanu konta przeprowadzonych rozmów.

Na razie - mimo zapewnień konsultantów - do dnia dzisiejszego nie mogę tego stanu sprawdzić.

Ani przez konsultantów, ani przez wybieranie klawiaturą, gdzie po naciśnięciu odpowiedniego numerka (w tym wypadku 3) otrzymuję informację: “Przepraszamy, dane są niedostępne”

Szlag mnie trafia, że monopolista nie wywiązał się należycie ze swych obietnic.

A może tylko ja mam taki problem?

hahaha no o czym ty mówisz, świata nie znasz ? Do Wuja mojej dziewczyny zadzwonili kolesie od TP i mowia costam o nowej promocji blablabla i mowia ze sa wieczory i weekendy za darmo, no to on na to ze bierze… no ale jak to matematyk jeszcze zadzwonil, dopytal sie i jeszcze raz wszystko obliczyl. Okazalo sie ze Darmowe rozmowy sa tylko jak rozmawiasz wiecej niz 7-10 min z jedną osobą, inaczej branie tej usługi się nie opłaca. No to on dzwoni i mówi że rezygnuje, a pani do niego że już nie może zrezygnować bo się przepisał na inny abonament - tylko że do tego jest potrzebna decyzja pisemna = podpis :stuck_out_tongue: a decyzja ustna jest nieobowiązująca. No to on poszedł do TP i zrezygnował… z całych ich usług :stuck_out_tongue: Teraz jest na Petrotelu jak dobrze pamietam :slight_smile:

Więc wałki sa wszędzie, nawet gdy ktoś jest monopolistą, na szczęście to się niedługo skończy - choć i tak rachunki będą duże - jak firmy zachodnie przyjdą to i tak będą musiały od TP wydzierżawić łącze.

a i zobacz jeszccze w umowie czy coś o tym jest, jak coś to morzesz ich jeszcze oskarżyć o niedotrzymanie umowy i np: zerwać ją.

to może zajdz do Punktu Obsługi Klijenta

http://www.tp.pl/prt/pl/dla_domu/telefo … n_zadarmo/

lub do salonu Idea teraz Orange

może trafisz na jaką życzliwą duszę ,

to wytłumaczy jak by sprawdzić

stanu konta przeprowadzonych rozmów.

Wszystko by było OK, gdyby niemożność sprawdzania stanu konta.

Cały czas się głupio tłumaczą jakąś usterką, testowaniem systemu i diabli więdzą czym jeszcze.

kerimus , my także tak mamy :oops:

W Plus Gsm wchodzę na ebok i w każdej chwili mogę sprawdzić aktualny stan konta - ile mam sms-ów i minut do wykorzystania.

TP zachowuje się, jakby ta technika była z kosmosu!

O sprawdzaniu konta w TP z poziomu netu, nie ma mowy! :twisted:

A kto wierzy w promocje - zwłaszcza TPSA ?

Bezpieczniej poczekać :slight_smile:

Nie od dziś wiadomo, że im nachalniejsza reklama produktu

( każdego ) teraz, tym większy problem potem.

XXXXXX :smiley:

I co Cię tak bawi :o

Promocja to może nie była, tylko nowa oferta.

Te całe 60 minut za darmo, to lanie wody.

Za nowy abonament płacę 7 zł więcej, więc opłacam właśnie w ten sposób niby darmowe 60 minut.

Jeśli bym został przy starym abonamencie (43 zł brutto) i rozmawiał 60 minut to dopłaciłbym 7 zł i wyszłoby dokładnie to samo.

Mnie zainteresowało jedynie to sekundowe naliczanie, nic ponadto!

Owszem - bo 21 impulsów.

Ale gdyby na ten czas złożyło się np 30 rozmów

po 2 minuty każda - to kosztowałoby 30 impulsów :slight_smile:

Różnica - i tu jest clou programu - to naliczanie sekundowe, przez co w ciągu 60 minut możemy obskoczyć nawet 60-120 osób. (rozmowy 60-30 sekundowe)

Jeśli jednak nie mamy możliwości kontrolowania swego konta to o … potłuc tą całą imprezę!

PS

I jeszcze jedna ciekawostka (lub ostrzeżenie)

Jeżeli przejdziemy z abonamentu standard (43 zł brutto) na ten nowy (50 zł brutto) to w razie rezygnacji nie można wrócić do tego starego.

TP wycofuje się w ten sposób z tamtego abonamentu.

Dokładnie - nowi abonenci już nie mają wyboru :frowning:

Informacja na dzień dzisiejszy.

Dalej nie działa sprawdzanie konta.

Konsultanci dalej zwodzą, że niedługo ruszy usługa (czas nieokreślony)

Założyłem (przez internet) konto na TP do sprawdzania i prowadzenia konta.

Po naciśnięciu usługi: “wykaz połączeń” ukazuje się napis: “Przepraszamy, aktualne informacje dla Twojego konta nie są dostępne. Spróbuj ponownie.”

Idzie się zastrzelić. :frowning:

Czasami wydaję się, że TPSA kieruje się zasadami, jakie obowiązywały w poprzednim ustroju. Klient ma płacić i za wiele nie wymagać, a już na pewno nie zawracać głowy.

Prosty przykład - mamy w firmie neostradę 512. Wykorzystywana jest do wysyłania maili, projektów. W naszą stronę przychodzą materiały od klientów. Raz na jakiś czas przyjdzie większy plik (czasamem nawet 50 mb) - generalnie jednorazowa plik, dokument etc. nie zawiera więcej niż 1 mb. Wszelkie p2p są nieużywane.

Co się okazało - pod koniec miesiąca w ciągu niespełna 3-4 h zostało pobrane ponad 8 GB !!

Została złożona już 2 reklamacja - niestety bez odpowiedzi. No i jak tu działać ??

Denerwować się nie ma sensu, konsultant jest nieozrientowany co może przyczyną - doszło do tego, że sam podałem mu możliwe przyczyny. A na wyjaśnienie, że widocznie taka ilość danych została pobrana coś we mnie pękło - zapytałem się, czy orientuje się w przeliczaniu jednostek i przekładaniu wielkości transferu na rzeczywiste możliwości tej usługi. Życzyłem miłego dnia.

p.s no chyba, że ja dałem ciała z jednostkami i wyszedłem na *****

A czy ten temat dotyczy neostrady ?