Tp-Wr340g-Wan Ip Address Conflict


(Przemek18) #1

Witam kilka miesięcy temu kupiłem wyżej wymieniony router wszystko dobrze działało aż do pewnego dnia kiedy w logach routera wywalał kilka razy Wan Ip Address Conflict

Nic nie pomagało jak tylko włączyć ponownie router.Nie mam pojęcia czemu tak wyskakuje nie można normalnie zostawić routera i ściągać plików. :frowning:


(Redghost) #2

Twój router dostaje na WAN (pewnie w oparciu o DHCP lub przypisany jest ręcznie) od Twojego dostawcy internetu adres IP, który już działa w tej sieci stąd konflikt - zgłoś problem swojemu dostawcy internetu.


(Goluch) #3

Jak masz skonfigurowany WAN w routerze? Co to za dostawca? Czy masz jakieś urządzenie od dostawcy w mieszkaniu?


(Przemek18) #4

Ustawione jest dynamiczny adres ip.


(Goluch) #5

Więcej informacji!? Daj screen-a ze statusu urządzenia.


(Przemek18) #6

Nie ma już problemów z routerem.Dzięki za porady.Temat do zamknięcia


(pysiu) #7

Zdradzi kolega co było przyczyną awarii ?


(Przemek18) #8

Prawdopodobnie będę oddawał router do serwisu ponieważ wczoraj wywaliło po kilkanaście Wan Ip adress na czerwono :frowning:


(Goluch) #9

Kolego podałeś zbyt mało informacji żeby ci pomóc. Poza tym co to za dostawca? Czy masz jakieś urządzenia od niego w mieszkaniu? Wrzuć ten status z routera oraz komenda ipconfig /all kiedy masz komputer podłączony bezpośrednio do komputera (bez użycia WR340g).


(pysiu) #10

A wgrywałeś nowy soft z strony producenta ?


(Przemek18) #11

Nie Ma wogóle nowego tylko 4.7.11

-- Dodane 18.06.2012 (Pn) 13:35 --

Problem był u dostawcy internetu.Wszystko działa i jest ok

-- Dodane 18.06.2012 (Pn) 13:37 --

Problem był u dostawcy internetu rozmawiałem z nim przez telefon powiedział mi że przyczyną awarii był przeciążony serwer który odmówił mu posłuszeństwa i dlatego nie miałem internetu stąd wyskawiwało w logach routera Wan ip adress conflict.Wszystko działa i jest ok,dzięki za pomoc na forum :smiley: