TP - zacinanie aplikacji, Neostrada zrywa


(Majster1942) #1

2 dni temu przeszedłem z 256 kb/s na 1 mb/s

zaczeła się zacinać aplikacja dość często, przeinstalowałem modem przy ściąganiu znów się zawieszała (nic niemogłem zrobić z aplikacją, mogłem grę włączyć a niemogłem rozłączyć neta za każdym razem restrart komputera)zadzwoniłem do TP kazali mi odznaczyć to my.php?image=zarzdzanieenergiwq6.jpg

ta babka coś niezbyt się zna według mnie i reinstalki narazie niemoge robić Proszę o szybką odpowiedź gdyż idą święta i sprawy techniczne moge załatwić teraz albo w styczniu


(Kryniczan) #2

Uzupełnij/popraw posta bo obrazka nie widać :expressionless:


(Przemi G) #3

A może modem od Tp Ci się psuje, ja mam teraz LAN i mi karta sieciowa AP'ka zawiaszała, ze złości wziąłem ją pod sikierę za wszystkie złości:P tylko diody wymontowałem bo zawsze mogą sie przydać. Jak masz możliwość to podmień od kogoś modem i dokładnie podociskaj wszystkie kabelki od neta.


(Piotr Wik) #4

jaka aplikacja ci się wiesz?

jaki modem?

co instalowałeś ostatnio (lub co ci się zainstalowało :mrgreen: )?

jaki system masz?


(Majster1942) #5

http://img518.imageshack.us/my.php?image=zarzdzanieenergiwq6.jpg zdjęcie coś niełapie tu macie

Aplikacja:Internet adsl (zainstalowany modem z neostrady)

Modem:Sagem Fast 800 (według mnie najgorszu szajs francuski sprowadzany do polski)

co instalowałem ostatnio: yy nierozumie pytania ostatnio to chyba bit torrenta :smiley:

Windows xp pro 32 bity

modem niepodoba mi się ale cóż dobry jest może kupie lepszy na allegro ale nie w tym roku :-x


(Supinski Aleksander) #6

Czyli ten obrazek to, to co babka z TP kazała ci zrobić aby się nie zwieszał. Jeśli tak, to jest trochę ](*,). Bo to, co ty odznaczyłeś to po prostu żeby nie wyłączało urządzenia jeśli komputer jest w trakcie stanu wstrzymania.

Może BitTorrent coś rozrabia (ale to są moje przypuszczenia)

A z formatem niby było by najszybciej, może jakieś "świństwo" wpadło ci do kompa.


(cenart) #7

(cenart) #8

No w końcu Twój zrzut Menedżera Urządzeń się otwarł....Powinieneś przede wszystkim, zainstalować sterowniki do tego urządzenia. Powinieneś je mieć na płytce instalacyjnej czy dodatkowej, wraz z zakupionym sprzętem. I od tego trzeba zacząć. a odinstalowanie tego badziewa pod nazwą "Aplikacja dostepowa NEOSTRADA" to swoją drogą. Przepis Ci podałem.


(Piotr Wik) #9

zgadzam się z cenartem - odinstalować słynną aplikacją dostępu, zainstalować stery do modemu i skonfigurować połączenie jako telefoniczne (jako nr dostępowy wpisujesz "*" - w razie problemów pomogą ci na infolini neo - tylko nie rozmawiaj tam z kobietami :mrgreen:


(Kryniczan) #10

Powiem Wam chłopaki, że najnowsze sterowniki raczej nie pomogą. Mam podobny problem (opisany szczegółowo przez kogo innego tutaj), a operatora innego (Netia).

Pan z pomocy technicznej również polecił mi wyłączyć zgodę na wyłączenia urządzenia w celu oszczędzania energii, ale nie na wiele się to zdało. Nowsze sterowniki do chipsetu mojej płyty głównej i modemu też nie pomogły.

Po trzecim telefonie do konsultanta miła i raczej kompetentna pani stwierdziła, że połączenie jest zrywane od strony linii. Jak na razie to nie mam okazji się cieszyć z usunięcia awarii. Technicy z TPSA (na linii TP mam internet od Netii) też raczej nie wiedzą co się sypie.

Nie wiem czy na Twoim sprzęcie Majster1942 też występuje błąd z procesem Connections Tray...

Wyczytałem na innych forach, że rozwiązaniem może być skorzystanie z routera sprzętowego (jeden z konsultantów też o tym wspominał). Jak masz możliwość to sprawdź czy wówczas wszystko będzie ok. Oczywiście powiadom o rezultatach :slight_smile: .

Dodam jeszcze, że nie korzystam z żadnej aplikacji dostępowej tylko przez połączenie w którym wpisuje login i hasło dostępu do internetu. A wspomniane kłopoty mam od samego początku przyłączenia do sieci.


(Majster1942) #11

Właśnie jak mi się zawiesie aplikacja niemoge rozłączyć internetu, utworzyć nowego połączenia sieciowego a jak chce uruchomić ponownie system najpierw wyskakuje błąd z Connections Tray a później zapisuje ustawienia w nieskończoność czyli trzeba resetować ;/ widzę że coraz bliżej jest do rozwiązania problemu i sterowniki raczej tu niemają znaczenia czy nowsze czy nie jeszcze tylko jak jest z tym portem telefonicznym może to jego wina tkz. zasłaby niewytrzymuje telefonu i internetu ??


(Kryniczan) #12

Wg mnie to mylisz się. Z tego co w sieci szukałem, to nikt nie zna odpowiedzi na ten problem, jedynie niektórzy sugerują użycie sprzętowego routera. A co do portu telefonicznego, to sprawę musisz zgłosić do operatora. Może faktycznie coś w tym jest... Zgłoś sprawę i napisz czego się dowiedziałeś od providera.


(cenart) #13

Hmmm....a ja nadal myślę, że to problem aplikacji dostępowej i całkiem mozliwe, że modemu.Przypomniałem sobie, iż kiedyś mój brat miał podobny problem...może nawet taki sam....Nie pamiętam dokładnie, bo jakiś czas temu to było. Ale zrobiliśmy tak: aplikacja dostępowa poszła, totalny deinstal modemu wraz ze sterownikami, dokładne wyczyszczenie systemu z pozostałych śmieci, czyszczenie rejestru.Nawet pokusiliśmy się do przywracania systemu do pierwszego punktu kontrolnego. Potem z mojego kompa zciągneliśmy wymagane sterowniki do modemu ze strony producenta: ale żadne tam najnowsze hiciory, ot poprostu takie jakie są wymagane dla tego modelu. Zainstalowaliśmy modem i sterowniki do niego, skonfigurowaliśmy połączenie i ...ze dwa miechy było nawet Ok(choć menda wieszała się co jakiś czas). A potem d...pa. Napluliśmy godziny w słuchawkę TP SA, miotali się i miotali, bajdurzyli na całego a było to co razem z bratem podejrzewaliśmy:superfantastyczny modem d....upa, padał i padał aż padł...No i w końcu przyznali się do jakiś anomali(boże jak pięknie to nazwała laska z infolinii)w swoich urządzeniach i liniach przesyłowych.Po co to piszę? Bo uważam, że to jest żródło problemu: przede wszystkim Twój dostawca, który sprzedaje badziew za ciężkie pieniądze. Tyle! Powiem Ci dodatkowo, iż mój brat z wielką ulgą dobił po 2 latach do końca umowy z nimi i już nic od nich nie chce...z telefonu też już przestał u nich korzystać(o tym nie pisałem ale tam też różnie bywało)...Tyle.Póki co narazie ogół społeczeństwa zależy od socjalistycznego monopolu TP SA.W miarę możliwości zmień operatora i zobaczysz, że będzie Ok(tak jak np. w moim przypadku). Zwróć uwagę: jakoś dziwnie mało naród się rozpisuje o problemach z łączem w NETII, DIALOG, CHELLO, UPC itp(a korzystają ci opreatorzy z łączy TP SA też). Nic Ci to nie mówi?

Rozpisałem się przy święcie...Pozdrawiam


(Kryniczan) #14

Jeżeli chodzi Ci o konkretnie mój przypadek to sytuacja przedstawia się następująco. Nie mam żadnej aplikacji dostępowej, jedynie zainstalowane sterowniki do modemu, a łączę się przez odpowiedni aplet w połączeniu sieciowym. Wpisuje login i hasło, klikam połącz i buszuję w sieci; żadnych programów typu autoconnect. Przez aplikację dostępową rozumiem coś takiego, co kiedyś, nie wiem czy jeszcze, występowało przy instalacji Neostrady, co cały czas w pasku było zwinięte, bo się nie dało tego do traya schować. Zainteresowani będą wiedzieć o co chodzi :slight_smile: Ja nigdy osobiście z Neo u siebie nie korzystałem więc nie wiem jak to dokładnie z tym było.

Problem z modemem też raczej u mnie nie występuje, bo sprawdziłem na dwóch różnych egzemplarzach i nadal jest to samo. Więc to raczej mogę wykluczyć.

Co się tyczy dostawcy, to swój internet mam od Netii, niestety na łączach TPSA. Do Netii zgłosiłem sprawę i, jak już wcześniej zaznaczyłem, ktoś w końcu odkrył, że przyczyna może leżeć po stronie linii, czyli w moim wypadku zawiniła TPSA. Konsultantka poinformowała mnie, że zgłosiła sprawę do technika i owszem, odezwał się do mnie ktoś z działu technicznego TPSA. Niestety jakoś nikt nie poinformował mnie, że usterka została wyeliminowana.

Jak zaznaczył założyciel wątku, jego problemy rozpoczęły się od zmiany prędkości Neostrady. U mnie dzieje sie to odkąd założyłem w domu internet. Na szczęście mam za krótki staż z tego typu podłączeniem do internetu i nie miałem jeszcze czasu osiwieć przez to :stuck_out_tongue: Jestem jednak w stanie zaryzykować stwierdzenie, że wina tych niedogodności (delikatnie powiedziane) leży po stronie dostawcy internetu, chociaż u mnie to raczej on nie jest w stanie za wiele zdziałać, bo technicznie korzystam z infrastruktury "kochanego" monopolisty. Jestem więc poniekąd skazany na jego dobry humor i muszę czekać, aż panowie technicy, albo kto tam jeszcze, wpadnie w dobry nastrój i weźmie się do roboty, aby konkurencja molocha mogła rosnąć w siłę. Heh, nastrój podniosły prawie jak w "Wielkiej Improwizacji" Mickiewicza :stuck_out_tongue:

Też się trochę rozpisałem, ale to już po święcie :slight_smile: Trzeba jakoś spalić nadmiar kalorii :slight_smile:

Pozdrawiam zainteresowanych


(Majster1942) #15

neostrada dalej zrywa :confused: niestety niemam dojscia by podłąćzyć inny modem bo wszyscy ten sam szajs mają ale planuje zakupić jakiś pożądny router na allegro coś w granicach 60 zł

narazie jak większość niemoge zrezygnować z neta bo mam umowe na 2 lata

a tpsa to najgorszy doręczyciel internetu w rynku gdyby było coś takiego jak wypróbuj nasz super interner przez 2 miesiące free i stwierdź czy podpisać umowę to zapewniam że dzisiaj by jakieś 80% polaków miało co innego niż tp

martwi mnie sama linia bo znajomy jeden twierdzi że być może zasłaba jest na internet i telefon (w tp też oszczegała babka ale jak pytaliśmy się o szczegóły to niewiedziała co powiedzieć :shock: zmowa?)

z drugiej strony moją linie wymieniali kilka lat temu puszki jeszcze błyszczą a nawet jakbym chciał mieć UPC,NEtia,dialog internet to i tak na liniach tp

można powiedzieć że prawie koło zamknięte i tp jest górą :frowning: