Prosze o sprawdzenie logów :
http://www.wklej.eu/index.php?id=6031a1ebd0
http://www.wklej.eu/index.php?id=eefc68fb2c
pozdrawiam i przepraszam za wpisa w niewłaściwym wątku
Prosze o sprawdzenie logów :
http://www.wklej.eu/index.php?id=6031a1ebd0
http://www.wklej.eu/index.php?id=eefc68fb2c
pozdrawiam i przepraszam za wpisa w niewłaściwym wątku
Wklej do Notatnika :
File::
C:\autorun.inf.vir
Registry::
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{5a29cbae-d34b-11dc-8c6b-000fb09563df}]
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{60e04eca-b7d1-11dd-8c35-00146c321345}]
>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe
– podobnie jak na tym obrazku –>
Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log). Daj ten log.
jessi
To nie jest log.
Być może ComboFix został uszkodzony przez Twego Antivirusa.
Spróbuj jeszcze raz, a jeśli się znów nie uda, to usuniesz tego ComboFixa i ściągniesz od nowa.
jessi
Log wygląda na czysty
Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.
zrób optymalizacje uruchamiania
http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i … 378.0.html
usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.
Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html gdy będą wirusy pokaż raport