Tracę połączenie z internetem przez router

Witam.Posiadam router Linksys WRT-120N i jak dotąd sprawował się świetnie,lecz dzisiaj odmówił posłuszeństwa-już tłumaczę…(modem internetowy podłączony jest do 1 portu w routerze wszystko działało)Gdy włączyłem lapka, modem i router na chwilę poszedłem do sklepu.Kiedy wróciłem patrzę a tu informacja z programu Network Magic “Komputer utracił połączenie z internetem”.Sprawdziłem dokładnie modem bo być może wyłączono od górnie NET’a ale wszystko jest ok.Więc sprawdziłem router, z którym również było ok.Byłem już bardzo zdenerwowany :evil: sprawdziłem w Network Magic mapę sieci i okazało się, że to nie router ma problem z komputerem tylko modem z routerem.Nacisnąłem przycisk “Napraw połączenie”… no i czekam (program sobie coś tak sprawdza i każe mi odłączyć router od prądu na 10 s. wszystko robiłem ok)…i połączenie się naprawiło, ale wchodzę w Chrome na stronę główną-Google, a tu strona tymczasowo nie dostępna…i znowu pojawia się komunikat “Komputer utracił połączenie z internetem”.(potem kilkakrotnie sprawdzałem na innych przeglądarkach oraz wyłączałem Kasprzaka, ale to samo dalej)Nie wiem co się dzieje!Błagam pomóżcie ![-o<

Czy zmieniło się coś u ciebie w ostatnim czasie np. zainstalowałeś jakiś program którego wcześniej nie miałeś, zmieniłeś dostawcę neta lub prędkość?

Pytam bo troszkę przypomina to mój problem choć z routerem Netgear WGR614 v6.

Miałem neta u jednego dostawcy i było w zasadzie ok (tylko odpalenie torrenta powodowało chwilowe blokowanie neta dla innych programów), ale zmieniłem na innego (wyższa prędkość, zewnętrzny ip) i zaczął się często pojawiać problem z zamulaniem neta bez wyraźnej przyczyny. Dzwoniłem do operatora aby się tym zajęli, próbowałem nawet resetu routera i ponownego wgrania najświeższego softu ale bez skutku - net podpięty bezpośrednio do PC (bez routera) działał ok.

W końcu kupiłem inny router (ten sam model tylko wyższa wersja sprzętowa z lepszym softem) i problem zniknął - tamten sobie nie radził z takimi parametrami sieci.

Spróbuj wgrać nowszy soft, może to pomoże.

(nie zmieniłem szybkości net’u i nie instalowałem nowych programów)Dzięki za rady popróbuje jeszcze trochę(oczywiście jutro)i ewentualnie spróbuje reset zrobić, a jeśli to nie przyniesie oczekiwanych skutków zajmę się szukaniem nowego soft’a