Trojan weelsof

Dzień dobry :). Od razy chcę zaznaczyć, ze nie znam się na komputerach, dlatego proszę o wyrozumiałość. Wczoraj złapałam trojana, weelsofa, uruchomiłam f8, usuwałam w jakims programie (ccleaner) niepotrzebne pliki, które rowniez mogly byc szkodliwe, Po tym komputer normalnie sie uruchamiał. Zanstalowalam kasperskiego (avast urządzał jakieś cyrki; wersja testowa :() i właczyłam skan. Program wykrył mi owego trojana Win32.Weelsof.ay. Teraz nie mam pojęcia co z tym robić. Zrobiłam skan poprzez OTL, otrzymałam tylko jeden raport, bez extras, ponieważ używałąm tego programu już niejednokrotnie (przeczytałam to w ogłoszeniach, że tak się zdarza). Jeżeli będzie potrzebny ten drugi raport, prosilabm o pomoc, jak go otrzymać.

OTL: http://wklej.org/id/799371/

Jeżeli popełniłam jakieś błędy w tworzeniu tego tematu, bardzo porsze o wyrozumiałośc i upomnienie mnie :slight_smile: jestem tu pierwszy raz.

Odinstaluj YouTube Downloader Toolbar,Winamp Toolbar,VShareToolBar.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.

Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.

Bardzo przepraszam, że mnie nie było na forum tak długo, ale miałam pilny wyjazd. Za moment wszystko się pojawi.

Dodane 05.08.2012 (N) 13:15

problem jest w tym, że tego VShareToolBar nigdzie nie moge znaleźć, w dodaj/usuń programy pojawiaja się tylko vshare plugin, vshare.tv plugin ;/

Odinstaluj to.

  • nadal ma byc zaznaczone przy otl wszyscy użytkownicy, infekcja lop/purity ?

Pokaż log z usuwania i nowy log OTL.txt

Zaznacz tylko wszyscy użytkownicy.

zabij mnie ;/ zapomniałam zaznaczyć…

Dodane 05.08.2012 (N) 14:35

zapomniałam przy tym, gdy wklejałam skrypt, ponownie otl jeszcze nie uruchamiałam, stanęło tylko na tym, że po ponownych uruchomieniu komputera przypomniało mi sie, ze nie mialam tego ‘wszyscy uzytkownicy’ …