Witam.
Proszę o sprawdzenie loga.
Dziękuję
Log wygląda na czysty.
usuń folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system oraz rejestr CCleaner
Wykonaj optymalizacje Autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar Mój komputer Kaspersky Online Scanner Uruchom pod IE daj raport na forum
lub Dr.WEB CureIt!
Wykonane.
Dziękuję.
Wylecz pendriva lub kartę pamięci http://www.softpedia.com/get/Security/S … Tool.shtml
Flash Disinfector http://www.searchengines.pl/index.php?s … ntry369724
lub format
Do drugiego komputera
Wklej do notatnika
Z menu Notatnika wybierasz - Plik - Zapisz jako - Zmieniasz rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki - zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, potwierdź dodanie do rejestru, uruchom ponownie komputer.
Log wygląda na czysty.
usuń folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system oraz rejestr CCleaner
Wykonaj optymalizacje Autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar Mój komputer Kaspersky Online Scanner Uruchom pod IE daj raport na forum
lub Dr.WEB CureIt!