Tryb Normalny - Nie uruchamia się pulpit


(Mario 89) #1

Witam

W czasie ładowania Wina widzę "Trwa ładowanie systemu windows" i ... tak cały czas.

czasami zniknie ten napis że "trwa ładowanie..." i powinien uruchomić sie pulpit. niestety tylko w prawym dolnym rogu ekranu widze wersje wina itp (sam ustawiłem dawno temu) a ikonek nie ma na pulpicie.

wpadłem na pomysł aby zakończyć i uruchomić ponownie proces explorer.exe ale to nic nie dało. w Menadżerze urządzeń widze tylko 19 procesów a standardowo miałem 28. Nie wiem co sie nie uruchamia bo sie na tym zbytnio nie znam.

HT jest czysty, nie ma żadnego złośliwego oprogramowania bo skanowałem Avastem i SpyBot'em (Nie karzcie mi bawić się inymi antywirusami itp bo to i tak nic nie da.) gdybym miałjakiś syf to bym zauważył jakiekolwiek zmiany a tu.. włączam kompa rano i niespodzianka :frowning:

Problem nastąpił po aktualizacji Avast'a, myślałem że to przez niego te problemy ale po wyłączeniu go z autostartu dalej mam problem. Wiec to nie jego wina.


(Adasbimbajs) #2

wyglada jak w windowsie 3.1.przeskanuj komputer czy nie masz wirusów i usuń z autostartu to co nie jest potrzebne


(Mario 89) #3

Pisałem że już wszystko przeskanowane. komp czysty, z autostartu wszystko zbędne usunięte


(mareksolak) #4

Zobacz jakie masz usługi - start > uruchom > msconfig > usługi i zobacz czu nie ma tam nic wyłączonego a jak coś wyłączone wi włącz


(Mario 89) #5

wszystko było dobrze, rano włączam kompa i .. zonk :confused:

w msconfig jest all dobrze

po włączeniu chkdsk/f nie znalazło żadnego błędu


(huber2t) #6

Podaj log z Hijackthis


(Mario 89) #7

Pisałem że HT jest czysty: DOWÓD

A TUTAJ log z ComboFix'a


(huber2t) #8

fix


(Mario 89) #9

w poprzednim poście dałem jeszcze log z ComboFix'a

to co Ty podałeś do usunięcia to jest dobry wpis. Taki wpis robi program AutoRuns, dzięki niemu usunąłem pare niepotrzebnych opcj iprzy starcie (już daaawno więc to nie jest przyczyną mojego problemu)